sloep huren????

04-07-2013 16:58 21 berichten
Alle reacties Link kopieren
mmmm ons vaste adres in Loosdrecht is voor aanstaande zondag uitverkocht qua verhuur van sloepen. Wie weet er nog een leuk adres waar ze sloepen verhuren?

Hoeft niet perse Loosdrecht te zijn! Ander water is ook een keer leuk.

Wij komen uit de omgeving Utrecht.
Mijdrecht!

bijv. bij tijsterman, hebben div. boten maar sloep weet ik niet maar anders heeben zij vast wel een tip,ook voldoende leuke terrasjes en zo.
Nieuwkoop of reeuwijkse plassen
quote:thee schreef op 04 juli 2013 @ 17:00:

Mijdrecht!

bijv. bij tijsterman, hebben div. boten maar sloep weet ik niet maar anders heeben zij vast wel een tip,ook voldoende leuke terrasjes en zo.Tijsterman zit in Nieuwkoop Thee
Bij het Wapen van Reeuwijk kun je idd ook bootjes huren.
Warmond, heerlijk varen over de Kaag en door Leiden
Je hebt hierin natuurlijk geen goed of fout maar dat wat jij zegt is het dus niet...
Luni, dat wilde ik ook zeggen maar dacht dat er dan wrs ook misschien wel een tijsterman in moordrecht zou zitten
In warmond moet je ook redelijk op tijd erbij zijn. Dus misschien even reserveren.

Eigenlijk overal!
quote:lelytjevandalen schreef op 04 juli 2013 @ 18:53:

Luni, dat wilde ik ook zeggen maar dacht dat er dan wrs ook misschien wel een tijsterman in moordrecht zou zitten Ik moest ook even googelen voor ik weer iets doms zou zeggen misschien. Ik denk dat jij Mijdrecht bedoelt?
Tijsterman! Nieuwkoop!
quote:Nastik schreef op 04 juli 2013 @ 19:43:

Tijsterman! Nieuwkoop!Daar hebben ze ook lekkere bitterballen, met mosterd
In Amersfoort kun je de Eem op. Ook nog iets met stepjes maar hoe en wat weet ik niet of dat in het weekend ook kan.

Aan het roer en dan nl erachter zetten.
quote:lelytjevandalen schreef op 04 juli 2013 @ 17:02:

Nieuwkoop of reeuwijkse plassenDuh, ik schrijf Mijdrecht maar bedoelde 'natuurlijk' Nieuwkoop!!
quote:thee schreef op 04 juli 2013 @ 19:52:

[...]

Duh, ik schrijf Mijdrecht maar bedoelde 'natuurlijk' Nieuwkoop!!

Ik begreep je wel hoor :-)

Heb ook gelijk zin om te gaan varenspelen. Vroegah hadden we een bootje aan een ligplaats met tuin op Reeuwijk, jammer genoeg nu niet meer
even off topic: luni ga je vandaag nog naar de braderie bij 'mijn' winkelcentrum? Is meestal wel even leuk, vooral qua eten.
Ik heb een lunchafspraak in Gouda Thee, jammer. Anders hadden we even een ienieminie-meet kunnen doen.

Is het vanavond ook?

Edit: Ja dus :-)
Oh leuk. Waar ga je naar toe? Ik vind Gewoon Gouds erg leuk en 'vroeger' gingen we met minimeets altijd naar Central.

Veel plezier!

(sorry TO voor off topic)
In Huizen kun je ook bootjes huren.

Best leuk geworden daar met de nieuwe haven (Nautisch Kwartier).
We waren bij Belverdere Thee, ik ben zelf ook groot fan van Central maar degene met wie ik ging stelde dit voor. Was prima!
Vind Belvedere net flink wat minder keus hebben dan Gewoon Gouds (zit er pal naast en zeker een x de moeite waard).

Helaas heb ik niet naar de braderie gekund. Erg jammer.

ellen2xl, nog iets gevonden voor zondag? Er worden iig al files richting kust aangekondigd.
Nou, ze hebben de Kaart behoorlijk uitgebreid, het interieur binnen is ook leuk modern nu, maar we hebben buiten gezeten natuurlijk.

Ik kom nog weleens in Gouda dan zal ik Gewoon Gouds eens proberen.

Jammer dat je niet meer bent gegaan, laat het volgende keer wat eerder weten joh, kunnen we samen gaan, lijkt me gezellig

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven