Spiegels tegenover douche in hotels

17-12-2010 23:38 62 berichten
Alle reacties Link kopieren
Vanochtend was het weer zo ver: ik sliep nachtje in hotel en voor de zoveelste keer kon ik tijdens het douchen 'genieten' van uitzicht op mezelf. Nu is douchen niet de meest flatteuze activiteit dus ik werd er niet vrolijk van. Iemand een idee wat architecten bezielt om zoiets te bedenken??
quote:dolfje schreef op 18 december 2010 @ 00:23:

[...]

Ja maar een glazen douchewand beslaat toch?Bij mij wel, ha, en dan ook nog eens kalkaanslag!
Ruil hem in voor een ED! Veilig en warm. Dat is wat je nodig hebt!
Ohwwww dat is cool! :D. Wist niet dat die er waren. Ik ken wel het ijshotel in Noorwegen. Dat lijkt me ook erg leuk om eens te doen. Maar heb ze opgezocht die iglo's en het is een cool alternatief!
@Iris hehe je had al inmiddels een fotootje geplaats :-D
Je hebt volgens mij oplossingen voor het niet beslaan van spiegels in natte ruimtes...
In ieder geval insmeren met zeepachtige spullen. Dat helpt.
Spiegelverwarming!
quote:iris1969 schreef op 18 december 2010 @ 00:22:

[...]

Ik wil ooit nog eens slapen in zo'n iglo in Finland, waarbij het dak van glas is:

[afbeelding]

Dat lijkt me prachtig met Noorderlicht.Oh dat is leuk!
quote:Paekzwart schreef op 18 december 2010 @ 00:28:

Je hebt volgens mij oplossingen voor het niet beslaan van spiegels in natte ruimtes...

Ja tuurlijk, gewoon een verwarmingsbuis die achterlangs loopt en je spiegel blijft helder. Ik heb trouwens de meeste tijd mijn ogen dicht in de douche, veel te bang dat er zeep in mijn oogjes komt.

Trauma van toen ik klein was.
Ik heb zelfs mijn ogen dicht onder de douche als er geen zeep in de buurt van mijn ogen te bekennen is. Ik houd totaal niet van zelfs alleen maar water in mijn (of in de buurt van mijn) ogen... En zeep is idd nog een graadje erger...
quote:iris1969 schreef op 18 december 2010 @ 00:22:

[...]

Ik wil ooit nog eens slapen in zo'n iglo in Finland, waarbij het dak van glas is:

[afbeelding]

Dat lijkt me prachtig met Noorderlicht.Naar zoiets zou ik echt dus graag eens heen willen! Echt leuk om daar weer aan herinnerd te worden.
quote:schorpioentje29 schreef op 17 december 2010 @ 23:48:

Er was geen gordijn, gewoon badkuip met douche erin aan de ene smalle kant en enorme spiegel aan de andere kant.Dat heb ik thuis ook. Was al zo toen we er kwamen wonen. Handig met het scheren van de bikinilijn. En verder stoort het me niet, om mezelf bloot te zien.
Ik had laatst een badkamer waar geen bad in zat, maar een inloopdouche. Ook was er sfeerverlichting. Nu kan ik me badderen met sfeerverlichting nog wel voorstellen, want dat is relaxen. Maar douche met sfeerverlichting?

De spiegel is idd voor het ruimer laten lijken.
quote:Paekzwart schreef op 17 december 2010 @ 23:48:

Een passpiegel in de wc? Tjee, dat heb ik nou nog nooit gezien Ja, ik wel. En ik vond het ook best gek om mezelf aan te kijken terwijl ik zat te schijten.
Ik ben dol op sfeerverlichting, maakt niet uit waar eigenlijk. Ook mooi in een douche. Douchen is bijna altijd voor de snel maar ik douche ook wel eens relaxed lang trouwens. Maar een daglichtknopje is daar wel dan handig denk ik. Moeite met wakker worden met teveel sfeer.
Het lijkt mij ook niet alles jezelf zo te zien zitten... Wel gek maar nog niet per definitie heel erg storend denk ik.
Maar misschien lukt het sommigen dan ineens niet meer als je jezelf zo ziet zitten, dat lijkt me toch lastig!
Nou, ja, het lukte verder prima . Maar weet nog wel dat ik het echt gek vond dat daar een spiegel geplaatst was. En dat het zeker de eerste keer was dat ik mezelf ten voeten uit en in actie op een toilet zag zitten.

Was ook in een hotel, maar weet niet meer waar of welke.
quote:iris1969 schreef op 18 december 2010 @ 00:14:

Wat ik zelf ook niet snap is een spiegel boven je bed. Dat moet opwindend werken, maar willen jullie jezelf zo zien? Ik vind dat niet echt de meest flatteuze momenten van mezelf.mijn ex had dat. in het begin keek ik er ook niet in (kwam ook vooral omdat ik mijn lenzen dan uithad) maar toen keek ik er toch op een keer in en vond ik het juist wel opwindend om te zien, en keek ik vaker erin. en ik vond het niet onflatteus!
quote:iris1969 schreef op 17 december 2010 @ 23:47:

Ik vind een passpiegel in de wc zelf gekker, dat trof ik ooit eens in een hotel aan. Charmant ook dat uitzicht op jezelf plassend met je broek op je knieën .Dat is geen passpiegel, maar een plasspiegel.
pfff. En dat stomme geklets al zo vroeg, kom op zeg dit gaat echt nergens over.
Ik douche me altijd zo heet dat je geen flikker meer ziet in spiegels, zelfs de passpiegel buiten de badkamer in de hal beslaat meestal als ik m'n gang ga.
Heb je spiegelvrees?
Ik vind mezelf zo mooi dat ik zoveel mogelijk in de spiegel kijk :-D

edit: en nu is het echt bedtijd

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven