Spiegels tegenover douche in hotels

17-12-2010 23:38 62 berichten
Alle reacties Link kopieren
Vanochtend was het weer zo ver: ik sliep nachtje in hotel en voor de zoveelste keer kon ik tijdens het douchen 'genieten' van uitzicht op mezelf. Nu is douchen niet de meest flatteuze activiteit dus ik werd er niet vrolijk van. Iemand een idee wat architecten bezielt om zoiets te bedenken??
Misschien zit die spiegel er gewoon als opmaakspiegel?

Plus dat de ruimte er groter uitziet en het lijkt chique.
Of er zit een camera achter.
Die spiegel heeft verschillende functies:

-de badkamer groter laten lijken.

-geile sex te zien met je secretaresse

-gewoon omdat er altijd een bijbel en passpiegel in een hotelkamer is

-dat je kunt zien hoe je je muts scheert

-dat je goed je oksel kan scheren

-geile sex met je minnares

-geile sex met de koffiedame van je werk

-geile sex met elke andere vrouw dan je eigenste....
Ben ik nou echt de enige die zo'n spiegel fantastisch vind? Ik vind het altijd kut als hij beslaat. Naast dat ik het erg leuk vind tijdens eventuele vrijpartijen vind ik het ook gewoon handig.
Ik vind die spiegels niet erg. Daar let ik niet eens op.

Ik vond dit erger:

- Wc en badkamer die niet op slot kunnen. Ik word in die ruimtes liever niet gestoord en vind het geen prettig idee dat iemand zo naar binnen kan lopen ook al zijn het ouders, broertje of een vriendin.

- Heb ooit gehad dat een hotel het balkon omgetoverd had tot badkamer. 2 glaswanden. Het gordijn tussen de slaapkamer en balkon liep maar tot de deur(waar dus een groot raam in zat) en aan de andere kant alleen vitrage. Dat werd dus niet savonds douchen en een handdoek voor de deur hangen en hopen dat het bleef zitten.
quote:Confiture schreef op 18 december 2010 @ 10:19:

Ben ik nou echt de enige die zo'n spiegel fantastisch vind? Ik vind het altijd kut als hij beslaat. Naast dat ik het erg leuk vind tijdens eventuele vrijpartijen vind ik het ook gewoon handig.

ik heb de spiegeltjes direct naast me in mijn douche :D geweldig! even wat zeep erover heen wrijven, afspoelen en ik kan mezelf zien:D wil ik dat niet beslaat ie maar lekker.

Ik vind het super handig, vriend wilde het niet maar gebruikt hem altijd!
Ik heb het ook een paar keer meegemaakt in een hotel. Vind het wel grappig en heb er geen problemen mee mezelf naakt te zien douchen.

Maar als je niet zo blij bent met je lijf kan ik het me wel voorstellen dat je dit niet fijn vindt.
quote:Very Cherry schreef op 17 december 2010 @ 23:44:

Hehe, het eerste zinvolle topic uit de geschiedenis van het Viva-forum. Ik vind het een onbegrijpelijk iets, en buiten dat een héle goeie reden om je héle vakantie vollédig te laten verneuken.
quote:daffyduck schreef op 18 december 2010 @ 10:00:

-geile sex met elke andere vrouw dan je eigenste....Wat doe jij hier?? Ik zag gister toch een dramatisch afscheidstopic van je??
quote:daffyduck schreef op 18 december 2010 @ 10:00:

-geile sex met elke andere vrouw dan je eigenste....

You're back!

Edit: oeps je berichtje is voor je afscheid gepost .
quote:Very Cherry schreef op 17 december 2010 @ 23:44:

Hehe, het eerste zinvolle topic uit de geschiedenis van het Viva-forum. Ik vind het een onbegrijpelijk iets, en buiten dat een héle goeie reden om je héle vakantie vollédig te laten verneuken.

@TO gewoon niet kijken naar jezelf wanneer je een douche neemt en zodra je thuis bent opgelucht zijn dat je daar geen spiegel tegenover de douche hebt.
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
quote:Winterdip schreef op 17 december 2010 @ 23:42:

Mijn spiegels zijn altijd volledig beslagen als ik onder de douche vandaan stap.De meeste hotels hebben een verwarmingselement achter de spiegel daarom beslaan ze niet.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven