stacaravan bij Calais

27-02-2012 21:22 8 berichten
Alle reacties Link kopieren
Wij willen komende zomer graag met de auto naar Engeland om daar vakantie te vieren. Omdat we geen zin hebben in heel lang in de auto zitten, bedachten we dat het handig zou zijn om eerst bij Calais te verblijven en daarna via de tunnel door te steken naar Engeland.

Vrienden wilden ook wel een weekje met ons op pad, dus nu willen we met 2 gezinnen een week bij Calais doorbrengen. Het leek ons het handigst en leukst om dan twee stacaravans te zoeken op een camping.

Is er iemand die dat al eens heeft gedaan en een leuke camping kan aanraden? We zullen gaan met 4 volwassenen en 3 kinderen met een leeftijd van 5 en 3 jaar. We zoeken een camping die niet supergroot is, maar wel met een zwembad en restaurant(je).

Iemand een tip?
Hoe nabij Calais moet het zijn, is de Panne bv ook nog dichtbij genoeg? Of spreekt Calais je enorm aan.
Nee, het gaat niet specifiek om Calais. Wel om een plek die daar dicht bij is, zodat we niet te ver meer hoeven om bij de Kanaaltunnel te komen.

Google Maps komt bij Panne Frankrijk uit bij een klein plaatsje ten noorden van Le Mans, bedoel je die? Zo ja, dan vind ik dat wel wat te ver weg. Als je De Panne in Belgie bedoelt: kom maar op met de tip!
goed lezen... ws bedoel je België. Ik ben benieuwd.

(Hoewel ik nu ook al naar huisjes aan het kijken ben.)
Geen ervaring met een voor jullie geschikte camping, maar wel positieve ervaring met de Panne en ik weet toevallig dat er een Roompot zit.

http://www.roompotparken. ... trand-westende/index.html
Borderwalk, bedankt voor de tip. Dat is zeker ook een optie.

Zal er vanavond eens goed naar kijken.
Kijk eens bij Camping Château du Gandspette. Nette camping met (goed afgeschermd) zwembad dus veilig voor de kids. Speeltuintje erbij en ook een restaurant. Wij hebben toen via vacansoleil een stacaravan gehuurd. Was prima. Eventueel bij de camping zelf stacaravans te boeken Ook niet zo ver weg van Calais.
Pruts, dank je wel. Neem ik ook mee in mijn zoektocht vanavond.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven