Stacaravan kopen in Zeeland

14-10-2019 23:52 9 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo iedereen, ik ben sinds een tijdje geïnteresseerd in het kopen van een stacaravan te Zeeland, nu ik soms enkel op Belgische sites surf kom ik er weinig tegen in die regio, zijn er mensen die me kunnen zeggen via welke Nederlandse websites ik stacaravans kan vinden in de door mij gewenste regio, dank jullie al van te voren, grt bjorn
Marktplaats
ik geef mn bek ook maar een douw
Gewoon de campings zelf mailen of bellen met de vraag of zij weten of er op hun terrein stacaravans te koop zijn.
De waarheid is dat iedereen zomaar wat probeert
1 zoekopdracht en ik vind er al meer dan 40.
https://stacaravanmakelaar.nl/nl/regios/zeeland
Misschien wat meer op Nederlandse sites gaan zoeken?

Wat is je overweging om juist op Belgische sites zoiets proberen te vinden? Ik snap het niet.
Andersom schreef:
15-10-2019 06:52

Wat is je overweging om juist op Belgische sites zoiets proberen te vinden? Ik snap het niet.
Ik vind het ook zeer onlogisch.
Het is moeilijk om een goede caravan op een goede camping te krijgen. Ik zou dáár eerst eens gaan kijken: waar wil je zitten, en geef aan de camping door dat je zoekende bent. Zó heeft een kennis het gedaan.
De meeste mensen hebben de voorkeur voor Noord Beveland/Walcheren.
anoniem_114563 wijzigde dit bericht op 15-10-2019 12:19
Reden: Aanvulling
1.83% gewijzigd
Andersom schreef:
15-10-2019 06:52

Daarom hier de vraag om me te informeren naar nederlandse sites omdat ik er geen ervaring met heb
Mocht je een stacaravan vinden laat je heel goed informeren, want veel campings stoppen met stacaravans.
Veel mensen hier in de regio (zeeland) die net hebben geinvesteerd in hun stacaravan en vervolgens te horen krijgen dat deze verdwijnen en plaats moeten maken voor chalets.
Deze site staan er diverse te koop:
https://www.zeelandnet.nl/prikbord/zoek ... y=prikbord

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven