Stedentrip in het na jaar

06-09-2019 21:39 52 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hi,

In het najaar zouden we een stedentrip willen doen. Nu zal het nergens echt goed weer zijn dus ik ben benieuwd welke steden een aanrader zijn voor in het najaar? We gaan met onze zoon van dan 7 maanden en een ander stel!
Alle reacties Link kopieren
Rome!!!!
Berlijn.
New York
San Francisco
Singapore, Hongkong (en baby uiteraard thuis laten, zeker als je met 'n ander stel gaat)
Washington
Alle reacties Link kopieren
Napels veel te zien in de omgeving en goed weer
Nog nooit geweest maar ik denk dat Athene ook nog wel goed weer heeft in het najaar.
Alle reacties Link kopieren
Lissabon of Athene.
Een jaar is een periode van 12 maanden.

Wat is een na jaar? Vertel me, beste TO, want jij weet het!

Wat is een na jaar? Na welke welk jaar is het na jaar? Is dat het jaar na het vorige jaar? En welk jaar is dat dan? Is dat na dit jaar, of het jaar na het vorige jaar? Is het het jaar na het behalen van mijn zwemdiploma? Alsjeblieft, beste TO: wat is het na jaar????????????????????????????????????????????????????????
Alle reacties Link kopieren
redbulletje schreef:
06-09-2019 23:54
(en baby uiteraard thuis laten, zeker als je met 'n ander stel gaat)
Eens. Waarom zou je zo'n kind meeslepen op stedentrip?
Alle reacties Link kopieren
dolfje schreef:
07-09-2019 08:05
Eens. Waarom zou je zo'n kind meeslepen op stedentrip?
Waarom niet? Ik zie niet in waarom reizen met een kindje niet zou gaan? Vind het onzin om hem thuis te laten.
Alle reacties Link kopieren
Roosje247 schreef:
07-09-2019 18:44
Waarom niet? Ik zie niet in waarom reizen met een kindje niet zou gaan? Vind het onzin om hem thuis te laten.
Omdat je je schema aan moet passen aan een kind. En niet alleen jullie maar ook de mensen die met jullie meegaan.
Alle reacties Link kopieren
dolfje schreef:
07-09-2019 19:01
Omdat je je schema aan moet passen aan een kind. En niet alleen jullie maar ook de mensen die met jullie meegaan.
Ander stel hebben ook een kind.
Roosje247 schreef:
07-09-2019 19:21
Ander stel hebben ook een kind.
En dan ga je om de beurt oppassen terwijl je ook om de beurt kunt genieten van de stad, dingen kunt ondernemen, en uit eten kunt gaan?
Zonde van 't geld als je met baby's gaat leuren.
Een stedentrip zoals wij dat doen gaat niet met een kind. De hele dag op stap, verschillende musea bekijken, een toren beklimmen, uitgebreid lunchen en/of dineren, flinke stadswandelingen, etc. Maar misschien zien jullie stedentripjes er anders uit.
Wij trekken ons overigens niets aan van het weer. We gaan regelmatig in de kerstvakantie naar een Europese stad, en dan niet perse in het zuiden.


Maar goed, aanraders voor jullie, met kleine kinderen, dus niet te ver vliegen en toch (meestal) lekker weer: Malaga, Palermo, Athena.
redbulletje schreef:
07-09-2019 20:12
En dan ga je om de beurt oppassen terwijl je ook om de beurt kunt genieten van de stad, dingen kunt ondernemen, en uit eten kunt gaan?
Zonde van 't geld als je met baby's gaat leuren.
Zeur niet zo verschrikkelijk. TO wil d'r baby graag meenemen, klaar.
Ik deed mijn kind in een buik- of rugdrager. Er kan heel veel.

Zuid-Spanje heeft nog fraai weer, mooie steden, cultuur, luie parkjes en lekker eten. Granada of Malaga of Valencia of Sevilla.
Als je niet wilt vliegen is Parijs altijd leuk. Londen ook. Berlijn. Man, je kunt beter vragen wat geen leuke stad is. Dat weet ik namelijk ook: Assen.
Betty_Slocombe schreef:
07-09-2019 21:33
Man, je kunt beter vragen wat geen leuke stad is. Dat weet ik namelijk ook: Assen.
:rofl:

Ik vind persoonlijk Luxemburg kut.
Murrmurr schreef:
07-09-2019 22:48
:rofl:

Ik vind persoonlijk Luxemburg kut.
Ik bedacht me later dat ik Bielefeld nog erger vind.
Luxemburg vind ik wel charmant, maar ik voel me er wel een pauper.
Murrmurr schreef:
07-09-2019 22:48
:rofl:

Ik vind persoonlijk Luxemburg kut.
Oh bah, Luxemburg. Maar eigenlijk vind ik geen enkele stad leuk genoeg om langer dan een halve dag rond te lopen, dus ik zit helegaar in het verkeerde topic.
Lady*Voldemort schreef:
07-09-2019 22:55
Oh bah, Luxemburg. Maar eigenlijk vind ik geen enkele stad leuk genoeg om langer dan een halve dag rond te lopen, dus ik zit helegaar in het verkeerde topic.
Ja kssst scheer je weg!

Warschau, nog zo'n gedrocht
Alle reacties Link kopieren
Marana schreef:
07-09-2019 20:40
Een stedentrip zoals wij dat doen gaat niet met een kind. De hele dag op stap, verschillende musea bekijken, een toren beklimmen, uitgebreid lunchen en/of dineren, flinke stadswandelingen, etc. Maar misschien zien jullie stedentripjes er anders uit.
Wij trekken ons overigens niets aan van het weer. We gaan regelmatig in de kerstvakantie naar een Europese stad, en dan niet perse in het zuiden.


Maar goed, aanraders voor jullie, met kleine kinderen, dus niet te ver vliegen en toch (meestal) lekker weer: Malaga, Palermo, Athena.
Kan mijn inziens evengoed. Baby in buggy of buikdrager en klaar.
Zagreb
Alle reacties Link kopieren
Wat bedoel je met najaar? Vanaf oktober is er veel meer kans op veel regen in Portugal bijvoorbeeld. Lekker aan die Atlantische kust, brrrrr
You can never have too many hats, gloves and shoes

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven