Stedentrip in het na jaar

06-09-2019 21:39 52 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hi,

In het najaar zouden we een stedentrip willen doen. Nu zal het nergens echt goed weer zijn dus ik ben benieuwd welke steden een aanrader zijn voor in het najaar? We gaan met onze zoon van dan 7 maanden en een ander stel!
Betty_Slocombe schreef:
07-09-2019 21:33
Man, je kunt beter vragen wat geen leuke stad is. Dat weet ik namelijk ook: Assen.
Ja precies. Zelfs Etten-Leur is superleuk, kijk maar. https://youtu.be/-h_56VV_Hhs
You can never have too many hats, gloves and shoes
Ik zou naar Málaga gaan en dichtbij het strand verblijven. Kunnen de kinderen daar lekker in het zand spelen. In oktober nog goeie kans op 25+ graden. Verder ligt het historisch centrum ook pal aan zee. Er is een mooi park + boulevard aan zee, een heuvel met een paleisje, een bioscoop met ook films in het Engels (niet Spaans nagesynchroniseerd), veel goede tapas-tentjes en restaurants, een paar leuke musea, een indrukwekkende kathedraal. En je kan bijvoorbeeld een dagje naar Ronda met een spectaculaire kloof en huisjes die daar bijna in lijken te vallen, google maar eens foto's.

Als je een hele week gaat dan zou je ook heen kunnen vliegen naar Sevilla, daar wat dagen doorbrengen, dan naar Málaga (trein of bus) en daar wat dagen doorbrengen, en direct vanuit Málaga terug naar Nederland vliegen. Dus twee enkele reis vliegtickets per persoon.
You can never have too many hats, gloves and shoes

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven