Stedentrip met mijn dochter
woensdag 21 augustus 2019 om 13:32
Hallo,
Mijn dochter wordt in september 13 jaar, en als cadeautje voor haar verjaardag zou ik graag met haar in de herfstvakantie op stedentrip willen gaan. Dat heeft ze wel verdiend na een heel rumoerig jaar.
3 dagen naar een bestemming binnen Europa (anders gaat mijn ex niet akkoord)
Wie heeft er tips voor een leuke moeder - dochter stedentrip??
Let me know
Mijn dochter wordt in september 13 jaar, en als cadeautje voor haar verjaardag zou ik graag met haar in de herfstvakantie op stedentrip willen gaan. Dat heeft ze wel verdiend na een heel rumoerig jaar.
3 dagen naar een bestemming binnen Europa (anders gaat mijn ex niet akkoord)
Wie heeft er tips voor een leuke moeder - dochter stedentrip??
Let me know
donderdag 3 oktober 2019 om 13:00
Hallo,
Dank jullie wel voor de reacties..
Ik heb onopvallend een beetje bij haar gepeild wat ze een leuke stad zou vinden... London is eruit gekomen.
Via de Hema den aanbieding gevonden en over 2 weken, 3 dagen london, we vliegen om 09.00 uur heen en terug om 19.30 uur, top tijden dus.
Ik heb voor de tweede dag ook kaartjes voor de musical Mama Mia gekocht, ze is helemaal wel van die film, zelfs toen ze klein was al, dus dat zal ook nog een leuke verrassing worden voor haar.
Afgelopen weekend heeft ze het cadeautje gekregen, ik had via Greetz een grote kaart gemaakt, dat gezichtje van haar, onbetaalbaar! Dus heb et zin in.
Iemand nog andere leuke tips voor Londen??? Londen Eye, Big Ben, Oxford Streed staan sowieso op de planning
Dank jullie wel voor de reacties..
Ik heb onopvallend een beetje bij haar gepeild wat ze een leuke stad zou vinden... London is eruit gekomen.
Via de Hema den aanbieding gevonden en over 2 weken, 3 dagen london, we vliegen om 09.00 uur heen en terug om 19.30 uur, top tijden dus.
Ik heb voor de tweede dag ook kaartjes voor de musical Mama Mia gekocht, ze is helemaal wel van die film, zelfs toen ze klein was al, dus dat zal ook nog een leuke verrassing worden voor haar.
Afgelopen weekend heeft ze het cadeautje gekregen, ik had via Greetz een grote kaart gemaakt, dat gezichtje van haar, onbetaalbaar! Dus heb et zin in.
Iemand nog andere leuke tips voor Londen??? Londen Eye, Big Ben, Oxford Streed staan sowieso op de planning
donderdag 3 oktober 2019 om 14:16
Ergens een afternoon tea doen samen in een mooi hotel..? En in plaats van London Eye The shard misschien?Simmie0578 schreef: ↑03-10-2019 13:00
Verder Old Brompton Road en even een bezoekje aan Harrods (al vind ik Harvey Nicks leuker, maar Harrods moet je als 13-jarige toch een keer gezien hebben).
Veel plezier vast!
A lie doesn't become truth, wrong doesn't become right, and evil doesn't become good, just because it's accepted by a majority.
donderdag 3 oktober 2019 om 16:12
Covent garden met in de buurt hardys sweetshop
Dover street market is leuk als ze houdt van comme des garçons
Hamburgers eten bij heddon street kitchen (gordon Ramsey), dit is naast regent street (shoppen)
Ik zou sky garden doen i.p.v. London eye
Camden, wandelen in een park (regentes park) of door Nottingham Hill
Harry Potter winkel bij kings cross
Dover street market is leuk als ze houdt van comme des garçons
Hamburgers eten bij heddon street kitchen (gordon Ramsey), dit is naast regent street (shoppen)
Ik zou sky garden doen i.p.v. London eye
Camden, wandelen in een park (regentes park) of door Nottingham Hill
Harry Potter winkel bij kings cross
donderdag 3 oktober 2019 om 20:26
In plaats van de London Eye inderdaad de Shard doen. Een Hop on Hop off bus is heel toeristisch, maar wel erg leuk om te doen en je ziet veel in korte tijd. Er is een bus tour waar ze afternoon tea serveren, is ook geinig. Als jullie niet bang aangelegd zijn Barclay bikes huren, een mooie route uitstippelen en lekker op de fiets Londen verkennen, hartstikke leuk! Het National History Museum is fantastisch.
Bij een echte English Pub fish&chips of Sunday roast eten. Tower of London is ook wel indrukwekkend voor een tiener denk ik. Een ferry over de Thames (gewoon die van TFL is ook een leuke ervaring (kan gewoon met je Oyster). St. Pauls Cathedral is ook prachtig, het uitzicht en de whispering gallery
.
Ik zou Oxford Street overslaan tenzij ze echt van shoppen houdt. Harrods, Hamley's en Liberty zijn dan wel weer de moeite waard de meeste highstreet winkels (of het assortiment) vind je tegenwoordig ook wel in Nederland, dus dat zou ik echt tijdverspilling vinden!
Bij een echte English Pub fish&chips of Sunday roast eten. Tower of London is ook wel indrukwekkend voor een tiener denk ik. Een ferry over de Thames (gewoon die van TFL is ook een leuke ervaring (kan gewoon met je Oyster). St. Pauls Cathedral is ook prachtig, het uitzicht en de whispering gallery
Ik zou Oxford Street overslaan tenzij ze echt van shoppen houdt. Harrods, Hamley's en Liberty zijn dan wel weer de moeite waard de meeste highstreet winkels (of het assortiment) vind je tegenwoordig ook wel in Nederland, dus dat zou ik echt tijdverspilling vinden!
'It's better to be absolutely ridiculous, than absolutely boring'
donderdag 3 oktober 2019 om 22:20