Stedentrippen
dinsdag 22 juni 2010 om 20:05
Ik ben zelf een giga-stedentripper en omdat ik niet in het bezit ben van een auto is dat ook mijn #1 vakantiebesteding.
Ik ben al heel verwend en heb dus al veel steden gezien (Parijs, Rome, Londen, Brussel, Antwerpen, Munchen, Berlijn, New York, Los Angeles, San Francisco, Miami).
Wie o wie heeft er tips voor een stad waar ik me minstens 4 dagen kan vermaken? Ik ben op zoek naar veel cultuur en misschien een dagje winkelen..
Liefs,
R
Ik ben al heel verwend en heb dus al veel steden gezien (Parijs, Rome, Londen, Brussel, Antwerpen, Munchen, Berlijn, New York, Los Angeles, San Francisco, Miami).
Wie o wie heeft er tips voor een stad waar ik me minstens 4 dagen kan vermaken? Ik ben op zoek naar veel cultuur en misschien een dagje winkelen..
Liefs,
R
woensdag 23 juni 2010 om 13:20
Lissabon, Madrid, Barcelona, Napels, Florance, Wenen, Boedapest, Kiev, Krakow, Warschau, Dublin, Glasgow, Praag, Stockholm, Oslo (niet de mooiste wel genoeg te doen), Edinbrugh, St. Petersburg (erg gaaf), Moskou (erg Russisch), Istanbul (absolute aanrader, Oost vs West, cultuur én zon + twee continenten bonus).
Verder zou je natuurlijk nog aan de Marokkaanse steden kunnen denken. Keuze genoeg lijkt me.
Verder zou je natuurlijk nog aan de Marokkaanse steden kunnen denken. Keuze genoeg lijkt me.
vrijdag 25 juni 2010 om 22:39
maandag 28 juni 2010 om 10:02
Valencia! Lekker wandelen door de Turia, een drooggelegde rivier onder straatniveau met mooie parken. Oud centrum met Romaanse gebouwen. Je kunt er leuk winkelen en naar het strand. Ook erg indrukwekkend is “Ciudad de las Artes y Ciencias” een verzameling futuristische gebouwen (museum, IMAX-theater en aquarium): http://www.nh-hotels.com/hotel_images/c ... lencia.jpg