terschelling
woensdag 5 januari 2011 om 23:39
In april wil ik graag met mijn vriend naar Terschelling, vroeger ging hij daar regelmatig heen met zijn ouders en dan ook naar het cafe van Hessel, ik ben nog nooit op Terschelling geweest en zou wel wat tips kunnen gebruiken.
Ik zoek dan een rustig hotel of huisje (voor bv 4 pers dan kunnen mijn ouders ook mee) een beetje in de buurt van het cafe van Hessel. Het hoeft niet heel luxe maar houdt wel van gemak Het is wel belangrijk dat onze hond mee kan!
Ik zoek dan een rustig hotel of huisje (voor bv 4 pers dan kunnen mijn ouders ook mee) een beetje in de buurt van het cafe van Hessel. Het hoeft niet heel luxe maar houdt wel van gemak Het is wel belangrijk dat onze hond mee kan!
woensdag 5 januari 2011 om 23:49
Is dat Cafe van Hessel niet in Hoorn? Zo ja, wij hebben weleens in vakantiehuis Gamba (in Hoorn) gezeten.
www.gamba.op-terschelling.nl
Het is een huisje voor 500 euro per week en je kunt er met vijf personen vertoeven. Bij de buurman zijn fietsen te huur. Dat is wellicht praktisch op Terschelling
www.gamba.op-terschelling.nl
Het is een huisje voor 500 euro per week en je kunt er met vijf personen vertoeven. Bij de buurman zijn fietsen te huur. Dat is wellicht praktisch op Terschelling
donderdag 6 januari 2011 om 00:22
Als jij zelf nooit op Terschelling bent geweest en jouw vriend wel...vraag hem dan eerst uit over Terschelling! Als hij enthousiast zijn herinneringen ophaald en jou verteld over hoe mooi en prachtig het daar is, dan zal hij zeker dorp/ verblijf in hotel of apartement ook verklappen en anders zijn ouders wel!
Vraag ook naar foto's, dia's of filmpjes van vroeger...
Terschelling is overal gewoon zo mooi en prachtig, uitgesterkt en zeker in april heerlijk stil om enkel van natuur te genieten! Zie jullie hond daar al rennen!!
Voor extra dimensie voor vriend zou ik hem of zijn ouders een beetje uitvragen maarre... waarom gaan eigenlijk zijn ouders niet mee?
Vraag ook naar foto's, dia's of filmpjes van vroeger...
Terschelling is overal gewoon zo mooi en prachtig, uitgesterkt en zeker in april heerlijk stil om enkel van natuur te genieten! Zie jullie hond daar al rennen!!
Voor extra dimensie voor vriend zou ik hem of zijn ouders een beetje uitvragen maarre... waarom gaan eigenlijk zijn ouders niet mee?