ticket kopen met overstappen

17-01-2013 15:16 86 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik heb een vraagje. Ik wil over een tijdje waarschijnlijk ergens naartoe waar je niet zo erg makkelijk komt met het vliegtuig, althans het was altijd heel erg duur. Normaliter boek ik een ticket naar een stad in een omringend land en ga verder met trein/binnenlandse vlucht, bussen enz.

Op een website voor vliegtickets heb ik voor de grap toch eens de stad ingevoerd waar ik heen wil, en blijkbaar kan het tegenwoordig relatief goedkoop. Echter wel met twee keer overstappen én hele lange overstaptijd (bijvoorbeeld bijna een hele dag).

Nu vroeg ik me af, kun je zo'n ticket ook boeken voor dezelfde prijs maar dan in zo'n overstap-stad 2-3 dagen blijven? En hoe boek je dat dan?
Yes. Haal je het weg?
Je bent daar dus al vaker geweest? Zou je mij wat tips willen geven over het verblijf daar?

Wel ontzettend toevallig.
Tnx. Tja ligt eraan wat je zoekt. Ik verblijf daar bij lokale bevolking en/of bij een sjofel guesthouse.
Maar wat denk je?! Ik heb ineens een beter optie gevonden via Expedia! Dusssss als ik daar boek heb ik ook het probleem van dit topic niet!
Ik zoek eigenlijk mooie dingen in de omgeving. Hotels ed kom ik zelf wel uit denk ik. Maar zijn er dingen die ik écht niet mag missen daar?

Fijn dat je een oplossing hebt gevonden. Slotje dan maar?
Ik heb geen adviezen die niet in álle reisgidsen staan.

Word er een beetje achterdochtig van, ineens zo'n goedkoop ticket. Even overleggen met mijn vader.
Direct boeken, soms heb je gewoon geluk. Ik vlieg morgen met een low-cost voor nog geen 200 euro, ticket kost normaal meer dan het dubbele. En ik vlieg met mijn 3 kinderen! Buitenkansje en net op het juiste moment gekocht.
Ja maar wáárom biedt geen enkele andere aanbieder deze tickets? En voor deze prijs? Snap ik niet. Maar mijn vader zei: "Hup boeken!". Ik heb intussen nog 21 andere sites geprobeerd, haha!
Heb je nu geboekt? Niet twijfelen, gewoon doen!
Working on it!
Frizzy, wil je naar de stad met de L?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven