Tips camping dochter 1,5

20-07-2018 15:46 26 berichten
Alle reacties Link kopieren
Jeej onverwacht toch vakantie van 18 augustus tm 1 september. Ik ben niet zo goed in vakanties via internet vinden dus vraag graag jullie hulp. Ik zoek tips voor campings, type accommodaties, gebieden, websites waarop ik kan zoeken etc.

Eisen aan de vakantie:
- maximaal 450 euro
- minimaal een week
- mogelijkheid voor campingbedje voor dochter
- iets te doen (bijv speeltuintje) voor dochter van 1,5 jaar
- op een camping (hebben alleen geen eigen campeerspullen)
- max 4 uur rijden vanaf midden brabant (nl mag maar buitenland ook, geen voorkeur)
- houtskoolbbq toegestaan

Wensen aan de vakantie:
- zwembad of meer (hoeft verder niks extra als glijbaan oid te hebben)
- camping waar je ondanks dat je iets moet huren wel contact met andere hebt. Ik heb zelf altijd gekampeerd en vind juist die gemoedelijke sfeer op een camping fijn. Alleen in een stacaravan sta je vaak in zo'n straatje met ieder je eigen terras met hegje erom.
- hoeft niet massaal te zijn, vind rust ook heel fijn

Wie heeft voor ons de ideale tips?

Aanvulling: eigenlijk zoeken we dus een kleine tot middengrote camping waar vooral mensen met een eigen campeermiddel staan en je (sta) caravan daar beetje tussen staat. Prijs mag eventueel ook iets meer zijn
anoniem_302915 wijzigde dit bericht op 20-07-2018 19:52
9.25% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Lucifer2018 schreef:
21-07-2018 15:15
Ik zou die vakantie na de zomervakantie schuiven. Geen idee waarom je in die periode zou willen als niet hoeft.
Als dat een optie was dan hadden wij dat gedaan maar door omstandigheden zij wij al blij dat we sowieso al vakantie kunnen hebben samen. Dus helaas nu toch in de vakantie....

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven