Tips voor een dag Antwerpen
dinsdag 9 mei 2017 om 09:46
Binnenkort ga ik met een vriendin een dag naar Antwerpen. Beetje shoppen, de stad ontdekken en natuurlijk uit eten. Maar mijn laatste keer Antwerpen was in 2009 volgens mij, dus tips zijn welkom. Waar is het goed parkeren, waar kan je lekker eten, welke winkeltjes moeten we zeker bezoeken. Dat soort dingen
dinsdag 9 mei 2017 om 09:54
dinsdag 9 mei 2017 om 11:00
Of gratis parkeren bij de P&R nabij Linkeroever, en dan 20 minuutjes met de metro naar het centrum.
Lekker lunchen op het plein bij de Markt. Toen ik er in maart was ben ik 's avonds pasta gaan eten in Isola Sarda bij het centraal station. Niet groot, niets al te speciaals, maar eigenlijk heb ik in dit familierestaurant héérlijk gegeten, en de wijn was ook heerlijk.
Verder valt er genoeg te shoppen, kijk sowieso even de route tussen het centraal station en de Schelde daar zijn veel grote winkels en mooie gebouwen, neem verder af en toe een zijstraatje om je te laten verassen, genoeg te doen op zo'n dag!
Lekker lunchen op het plein bij de Markt. Toen ik er in maart was ben ik 's avonds pasta gaan eten in Isola Sarda bij het centraal station. Niet groot, niets al te speciaals, maar eigenlijk heb ik in dit familierestaurant héérlijk gegeten, en de wijn was ook heerlijk.
Verder valt er genoeg te shoppen, kijk sowieso even de route tussen het centraal station en de Schelde daar zijn veel grote winkels en mooie gebouwen, neem verder af en toe een zijstraatje om je te laten verassen, genoeg te doen op zo'n dag!