tips voor familie-uitje

04-10-2007 14:55 8 berichten
Alle reacties Link kopieren
mijn moeder wordt 60 en we willen met z'n allen (8 volwassenen en 3 kindjes van 5 jaar, 2 jaar en 8 maanden oud) een weekendje weg. Heeft iemand nog leuke tips (geen centerparcs of iets dergelijks).
Ben al aan het googlen geweest???

Het is best moeilik om iets te bedenken succes
quote:Fancy78 schreef op 04 oktober 2007 @ 14:59:

Ben je al aan het googlen geweest???

Het is best moeilik om iets te bedenken succes
Wil je naar een hotel [lijkt mij niks metdie ukkies erbij]?

Misschien is Disney een optie?
Bij kras kun je vakantiehuizen huren, ook voor grotere gezeschappen. Je moet je wensen (bijv. zwembad) en budget aangeven en dan krijg je een hele riedel huizen in binnen en buitenland. Zelf geen ervaring mee maar ik stuitte er laatst toevalig op.
In Belgie, onder Brussel ligt een bed& breakfast op het terrein van een boerenbedrij. Leuke kamers, lekker ontbijt, prachtige omgeving en leuke stadjes/steden in de buurt. Rondom het huis ligt een grote tuin waar de kinderen kunnen rondrennen, met een soort kinderboerderij (wel achter een hek, toch leuk).

Ik weet alleen niet of er genoeg ruimte is voor de hele familie. Dat zou je moeten checken. Wel zijn er in Belgie veel meer van dit soort bedrijfjes. En waarschijnlijk in NL ook.

www.wambashoeve.be
ik heb wel eens geboekt bij weekendcompany.nl

kun je ook je eigen wensen invullen, prijs en beschikbaarheid checken etc, ze hebben leuke acties en tips enzo.. is ons goed bevallen!
huisje huren op een eiland? ameland, terschelling?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven