Tips voor Tanzania?

26-01-2013 22:43 7 berichten
Ik heb 2 weken te besteden in Tanzania. Wie heeft er een tip wat ik daar kan doen? Echter: ik ga zelf al met mijn werk naar de Ngorogoro krater en naar lake Manyana.

Daarnaast heb ik een klein budget

Ik hou erg van wandelen en ik zou het niet erg vinden om iets te "doen". Dat zou ook vrijwilligers werk kunnen zijn, als ik maar niet stil hoef te zitten....

Bedankt!!!
Een safari op de Serengeti en naar Zanzibar voor 'n paar dagen strand.
Eens met Nien. Goede ervaringen gehoord over Makasa Tanzanian Safari's, is een Nls/Tanzaniaans echtpaar en zij maken reizen op maat.
Alle reacties Link kopieren
Kilimanjaro of Mount Meru beklimmen?
Alle reacties Link kopieren
Wij zijn op safari geweest met africatravelresource.com , een Engelse organisatie. Zij organiseren bv trips ook naar de Selous (zuid Tanzania) of Pemba.

Ben zelf op Zanzibar naar 2 verschillende locaties geweest, kan nl niet 5 dagen op hetzelfde strand zitten!

Heel gaaf, Tanzania, veel plezier!
De kilimanjaro beklimmen! echt heel gaaf. Zanzibar vond ik ontzettend tegenvallen. Er wordt hoog opgegeven over het lekkere eten daar, maar in Moshi heb ik veel lekkerder gegeten. Verder wordt je daar als toerist continue belaagd en aangesproken, op straat.
Ik ben er pas geleden geweest, mijn tip is neem genoeg geld mee want pinnen is zeer lastig! En verder kan muggenspul ook van pas komen. Het is een topland om vakantie te houden, mensen zijn zeer aardig en behulpzaam.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven