Tips voor weekend weg?

30-03-2010 09:53 18 berichten
Alle reacties Link kopieren
Goedemorgen allemaal,

Begin mei wil ik met een vriendin lekker een lang weekend weg.

We houden van shoppen, terrasjes pakken, lekker uit eten en zijn op zoek naar een plaats waar ook 's avonds wat leuke dingen te doen zijn zodat we ook eventueel een avondje kunnen stappen.

We willen het liefst met de auto en dan maximaal 5 uur rijden, of wellicht een goedkope citytrip met het vliegtuig wat verder weg.

Nu weet ik dat je bovenstaande dingen in elke stad wel kan doen, maar ik ben erg benieuwd naar ervaringen of leuke tips.

Alvast bedankt!
Is wel handig om te weten waar je woont als je max 5 uur wilt rijden.
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
Ik krijg elke dag een mailtje met acties voor weekendjes weg, binnen en buitenland. Zitten hele leuke dingen bij, soms maar voor ¤40,- p.p.! Maar het is indd wel handig om te weten waar je woont ivm je 5 uur limietje.
Maximaal 5u rijden vanaf waar???

Leuke steden zijn:

Maastricht, Groningen, Brussel, Antwerpen, Londen, Berlijn...
quote:Marriss schreef op 30 maart 2010 @ 10:45:

Maximaal 5u rijden vanaf waar???

Leuke steden zijn:

Maastricht, Groningen, Brussel, Antwerpen, Londen, Berlijn...eens
Dat is inderdaad wel erg handig.. ik woon vlakbij Amsterdam.

Antwerpen ben ik geweest vind ik heel erg leuk! Groningen is misschien ook wel leuk nog nooit geweest, en de andere steden ga ik me even in verdiepen.

Bedankt alvast voor de tips!
Ik snap dit soort vragen nooit. Pak er een atlas bij en prik gewoon een stad die je leuk vindt! Of lijkt. Da's de enige manier om erachter te komen.

Zeker met de algemene dingen die jij wil doen, niet moeilijk.
Wat is je budget?

Vliegen wordt toch al wat duurder.

Maastricht vind ik persoonlijk ook een heerlijke stad.

En wat vindt je van Duitsland, bijvoorbeeld Dortmund?
Hmm.. eens kijken, ik wil shoppen, eten en uitgaan... wáár zou dat kunnen... *peinst zich suf*

Sorry ik kan het niet laten, moet vast ongesteld worden
Maastricht ben ik nog nooit geweest en kan ik me zeker eens in gaan verdiepen. Duitsland vind ik ook leuk, vandaar dat ik ook deze vraag stel zo kom ik op steden waar ik zelf waarschijnlijk niet over nagedacht zou hebben.

En emaille, als je dit soort vragen niet snapt en je er blijkbaar aan irriteert, reageer dan lekker niet.

Ik zet juist al in mijn OP dat ik weet dat dit in elke stad kan, maar dat ik erg benieuwd ben naar ervaringen of tips van anderen, zodat ik me daar wat meer in kan verdiepen.
Nijmegen, Arnhem en Valkenburg (maar dat is met een mooie beetje on-Nederlandse omgeving buiten het centrum.)
Ik zou zeggen: ga ZELF op ontdekking uit. ook al mag ik niet meer reageren
Groningen is een superleuke stad En zijn ook meerdere topics over met tips. Heb ze even voor je opgezocht:

klik

klik nog een keer

en nog één

(of klik hierop, zie je ze allemaal!)
En er zijn ook al veel topics over Maastricht geweest in de loop der jaren:

klik hier maar eens op
Hetzelfde geldt voor Antwerpen....

Klikkerdeklikklik!

en Brussel...

kkklliiiiiiikkk!

Berlijn...

klikklakklok

en Londen....

klikt u maar!

Kan je hier mee verder???
quote:emaille schreef op 30 maart 2010 @ 11:28:

Ik snap dit soort vragen nooit. Pak er een atlas bij en prik gewoon een stad die je leuk vindt! Of lijkt. Da's de enige manier om erachter te komen.

Zeker met de algemene dingen die jij wil doen, niet moeilijk.

Wat heerlijk dat jij zo'n ongecompliceerd mens bent, en zelfs je atlas gebruikt bij het zoeken van een vakantie, en dan zo kan 'prikken'!

Wat ik dan weer niet snap, is dat jij niet kunt begrijpen dat er mensen zijn die het leuk vinden om vooraf te onderzoeken en ervaringen te delen. Tenslotte kan niemand op deze aarde een stad prikken die je leuk vindt, als je er nog nooit geweest bent. Je weet pas of het leuk is als je er geweest bent namelijk.

Waarom reageer je trouwens?

Voor TO, Gent vond ik ook een leuke winkelstad. Misschien kan je een combi maken Antwerpen/Gent?
O ja, als je googlet op: shoppen gent of shoppen.......

Kom je op leuke sites. Ook op zoover kan je reacties lezen over een stad.
quote:winkelfanaat schreef op 30 maart 2010 @ 15:30:

[...]

Je weet pas of het leuk is als je er geweest bent namelijk.

My point exactly

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven