Tips voordelig hotel marathon Rotterdam

26-02-2017 14:27 33 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik ben zelf niet bekend in Rotterdam maar i.v.m. man die de marathon van Rotterdam gaat rennen zoek ik voor 8 op 9 april een hotel in (de buurt van) Rotterdam. Tot nu toe kom ik enkel behoorlijk dure opties tegen. Heeft iemand de gouden tip voor ons?
Spijt is verstand dat te laat komt
Alle reacties Link kopieren
quote:Pinda-Kaas schreef op 26 februari 2017 @ 19:01:

[...]





klopt, maar lijkt me niet dat die nog een kamer vrij hebben tijdens marathon weekendMaar ik denk dat dat geldt voor vrijwel alle accommodaties in Rotterdam...
Alle reacties Link kopieren
quote:snowy2 schreef op 26 februari 2017 @ 19:04:

[...]



Maar ik denk dat dat geldt voor vrijwel alle accommodaties in Rotterdam...Ja
Alle reacties Link kopieren
Ja ik weet het... Ben veel te laat...

Was stage aan het afronden en mijn gezondheid is de laatste maanden heel belabberd en heb er helemaal niet meer aan gedacht.

Ik ga mijn best doen in ieder geval, erg bedankt voor het meehelpen !
Spijt is verstand dat te laat komt
Alle reacties Link kopieren
quote:miza schreef op 26 februari 2017 @ 20:50:

Ja ik weet het... Ben veel te laat...

Was stage aan het afronden en mijn gezondheid is de laatste maanden heel belabberd en heb er helemaal niet meer aan gedacht.

Ik ga mijn best doen in ieder geval, erg bedankt voor het meehelpen ! Waarom had je man dan niet gewoon effe ZELF een hotel geregeld? Hij gaat die marathon lopen toch?
You can never have too many hats, gloves and shoes
quote:patsy--stone schreef op 27 februari 2017 @ 10:03:

[...]





Waarom had je man dan niet gewoon effe ZELF een hotel geregeld? Hij gaat die marathon lopen toch?
Alle reacties Link kopieren
Weet niet of Art Hotel binnen je budget valt op die datum, maar if so, dan is het in elk geval een aanrader. Echt heel prima hotel voor wat het kost.
Alle reacties Link kopieren
-
You can never have too many hats, gloves and shoes
quote:Moosey schreef op 27 februari 2017 @ 11:41:

Weet niet of Art Hotel binnen je budget valt op die datum, maar if so, dan is het in elk geval een aanrader. Echt heel prima hotel voor wat het kost.Is ook mijn indruk. Enigzins arty/alternatief dus staat waarschijnlijk niet in ieder lijstje. Wat wellicht een voordeel is...

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven