treintaxi

23-07-2011 19:19 8 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo,

Ik wil morgenochtend met de treintaxi naar t station. Ik heb nog een kaartje, destijds gekocht voor 4,60. Is er iemand die weet wanneer de prijswijziging is geweest?

thx!
Volgens mij al een hele tijd geleden
De waarheid is dat iedereen zomaar wat probeert
helaas idd, niet meer geldig....dan maar lopen naar t station
vind eigenlijk dat ze gewoon nog geldig zouden moeten zijn, met bijbetaling naar huidige tarief...
kaartje kost nu 4,80, laatste wijziging was volgens mij januari dit jaar.

Wanneer heb je je kaartje gekocht? kaartje blijft nl een jaar geldig na een tariefwijziging.
kaartje bij taxichauffeur kopen kan ook nog. Kost 5,50.

Kijk anders even op de ns website. Daar staan dat soort dingen wel op.
Treintaxi, bestaat dat dan nog?

Ik ken wel de regio-taxi en de zone-taxi en hier en daar is er nog een deel-taxi. Ik dacht dat de treintaxi al terziele gegaan was doordat de subsidies en de NS bijdragen aan de taxiritten gestopt werden. Zie oa. volgend nieuwsbericht.

De spoorwegen danwel het rijk/provincie moesten, dacht ik, het verschil bijleggen tussen de prijs van de treintaxi kaartjes die voor een rit gebruikt zijn en de werkelijke prijs van de gereden rit.

Ben blij dat er dus toch nog ergens Treinraxi bestaat.

Treintaxi's rijden volgens mij niet meer overal.

In Tilburg kom je in een deeltaxi terecht, met bejaarde dametjes etc. een exclusieve sightseeingtour Tilburg. Inclusief ongeluk, waarbij wij werden getrakteerd op een onvervalste scheldkanonnade, vermoedelijk in plat-Tilburgs ? Snoezekind en ik verstonden er in elk geval geen klap van.

Betty White: "Once you go blackberry... Hmmmmmhmmmm"

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven