Tropical afsluiting Amerika reis?

19-03-2018 14:41 33 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ha iedereen!

Ik heb meerdere oude topics gelezen maar ben toch benieuwd naar advies over mijn eigen vraag. Ik ga in Oktober als huwelijksreis een maand naar Amerika, ik zit te denken om vanuit Amsterdam te vliegen naar LA (rondtouren met auto rondom LA) > vliegen naar Portland > vanuit Portland vliegen naar New Orleans en vanuit New Orleans nog een weekje oid naar iets tropicals te gaan, een eiland bijvoorbeeld. Omdat ik dat als klein meisje al in mijn hoofd had door Honeymoon Hollywood films haha.

Ik ben al in Tulum/Holbox in Mexico geweest, dat was te gek, maar ben ook wel nieuwsgierig naar iets nieuws. Sta open voor leuke suggesties! Iets wat niet te ver vliegen is van New Orleans bijvoorbeeld (5 uur max bijv), en niet te duur is, Hawaii was al snel €450,- per ticket, en naar Cancun Mexico zag ik betere prijzen a €150,, maar ben ik dus al geweest. Ik dacht ook aan de Bahama's maar ik lees er best wat negatieve verhalen over.

Heeft iemand een tip voor een tropical plek waar ik wellicht niet aan heb gedacht?
En tips voor New Orleans omgeving? Daar wil ik ook een auto huren en dingen zien.
fjordson wijzigde dit bericht op 19-03-2018 14:45
3.16% gewijzigd
ghostly41 schreef: ↑
20-03-2018 09:58
New Orleans is een mooie niet al te grote stad, langer dan een dag is eigenlijk niet nodig. En na een swamptour en een plantagebezoek heb je de omgeving ook wel gezien...
Ah, hmm ook om over na te denken!
Een vriendin van mij is er geweest en vond het super leuk, vandaar dat ik er ook een keer heen wil haha. Maar ik wist ook niet zo goed hoelang er te zijn, daarom dacht ik een roadtrip in de buurt te doen.
liza schreef: ↑
19-03-2018 23:31
Road trip van New Orleans naar Zuid Florida is oersaai. Ik zou Hawaii of Cuba doen.
Let je trouwens wel op dat je niet alleen maar aan het afstanden maken bent? Ik zou zelf eerder voor een bepaald deel van de VS kiezen en dat dan rustig doen, en misschien dan nog een dikke week iets heel anders. Cuba, Hawaii, of een ander deel van Mexico wat je nog niet kent.
Ja idd wel goed om rekening mee te houden, ik vind het reizen wel leuk; veel zien. Maar moet ook niet te veel zijn.

Ik zit toch over Hawaii na te denken nu!
Chrissiefur schreef: ↑
19-03-2018 18:12
Ik zou ook cruise zeggen. De kosten vallen best mee (vind ik dan) omdat aan boord volpension is inbegrepen. Super om te doen en je ziet zonder veel moeite verschillende plekken. Rondje varen door de Caribbean en beetje relaxen op een luxe schip, ik zou het wel weten!
Ik moet er echt niet aan denken, op zo’n boot met een kudde Amerikanen die elk eiland op holt, plat trappelt en daarna snel weer verder gaat...
Flashy schreef: ↑
19-03-2018 15:53
Misschien een cruise die verschillende eilanden / landen aan doet?
Nooit over nagedacht, ik ga dit eens googlen ahah!
Orkaanseizoen had ik even niet bij stil gestaan. Als je dan toch voor de Caribean kiest, dan kun je beter voor de benedenwindse eilanden kiezen.
dolfje schreef: ↑
19-03-2018 14:54
Ja twee keer zelfs.
Dus ik vond het zeker niet tegenvallen. Wij zijn de eerste keer op Oahu en Maui geweest en de tweede keer Oahu en Big Island.
Oahu is zeker Waikiki ontzettend druk maar als je daar buiten bent is het echt prachtig.
Dankjewel! Welk eiland vond jij het mooiste?
Nummer*Zoveel schreef: ↑
21-03-2018 13:30
Ik moet er echt niet aan denken, op zo’n boot met een kudde Amerikanen die elk eiland op holt, plat trappelt en daarna snel weer verder gaat...
Ieder z'n ding uiteraard, maar uit meerdere eigen ervaringen kan ik zeggen dat dat reuze meevalt. Zonder dat je er zelf moeite voor hoeft te doen word je elke dag weer ergens anders wakker. Ik vind het een hele comfortabele en vooral lekker luxe manier van rondreizen. Maar nogmaals dat moet iedereen lekker zelf weten, het is maar een tip.
[...]
moderatorviva wijzigde dit bericht op 04-07-2018 16:11
Reden: spam
99.29% gewijzigd
We leven maar 1 keer, laten we ervan genieten :-)

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven