Vakantie 2013

14-10-2012 17:14 29 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoi Allemaal,

Het is misschien een beetje vroeg om nu al over de vakantie van 2013 te denken, maar ik vind het zo heerlijk om in het vooruitzicht te hebben.

Mijn vriend en ik willen volgend jaar een keer een andere vakantie dan de standaard vakantie naar de zon in een appartement in de standaard vakantie parken. We zijn al naar alle canarische eilanden geweest, naar veel griekse eilanden.En we willen nu gewoon is wat anders. Mijn vraag is of jullie misschien tips hebben. Buiten europa lijkt me ook wel leuk, maar Kroatie lijkt me ook erg mooi. Alleen waar moet je dan zitten als stel van 23 jaar oud. Ik wil wel naar het mooie weer, en een strand in de buurt vind ik ook wel leuk. Maar ik wil ook dingen zien en ondernemen, of lekker met de auto erop uit trekken. Alle tips zijn welkom.
En Ibiza is helemaal niet zo overweldigend mooi als je Corsica gewend bent, kale natuur in het binnenland
Hahaha, ja en de Malediven zijn nog mooier! Ik vind de sfeer op Ibiza een stuk beter dan op Corsica, eensch dat het een prachtig eiland is maar het totaalplaatje van Ibiza is voor mij gewoon perfect. Je hebt er alles (wat ik zoek)!
Dankjulliewel allemaal voor de tips! Het budget is inderdaad niet erg ruim haha. Daarom hebben we besloten om dit jaar nog maar dichtbij te gaan. En dan gaan we goed sparen voor volgend jaar voor een land ver weg. Het gaat waarschijnlijk Kroatie worden. Heeft iemand daar ervaring mee en waar je dan het beste kan zitten?
Ik ben er nog nooit geweest, maar van wat ik in de media heb gezien lijkt het mij mooi. Als het te ver rijden is kun je altijd nog een weekje Oostenrijk doen en daarna door

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven