Vakantie Denemarken
zaterdag 2 juli 2011 om 09:58
Beste lezers,
Even in het kort; door pers. omstandigheden hebben we pas gisteren een last minute kunnen boeken en deze gaat naar Kopenhagen. dus helaas geen tijd gehad om ons te kunnen verdiepen in het land en de reis, we vertrekken maandag al
Maar nu mijn vraag;
De kortste weg is via de E47 Lubeck/ Fehmarn en dan een stukje op de boot toch?
Kan mij iemand vertellen wat hiervan de kosten zijn en hoe lang je op die boot zit? of zijn er redelijke alternatieven?
En wat moeten we zeker gezien hebben daar in de buurt?
Ik ben heel benieuwd....
Even in het kort; door pers. omstandigheden hebben we pas gisteren een last minute kunnen boeken en deze gaat naar Kopenhagen. dus helaas geen tijd gehad om ons te kunnen verdiepen in het land en de reis, we vertrekken maandag al
Maar nu mijn vraag;
De kortste weg is via de E47 Lubeck/ Fehmarn en dan een stukje op de boot toch?
Kan mij iemand vertellen wat hiervan de kosten zijn en hoe lang je op die boot zit? of zijn er redelijke alternatieven?
En wat moeten we zeker gezien hebben daar in de buurt?
Ik ben heel benieuwd....
zondag 31 juli 2011 om 14:54
quote:sito1970 schreef op 30 juli 2011 @ 10:06:
[...]
82,50, wat een afzetterij! Niet normaal voor zo'n klein stukje varen. Het wordt tijd dat daar ook eens een brug gebouwd wordt.
Dan wordt het toch een tolbrug
Trouwens,moet je eens met de boot naar bijv Texel gaan,is een kwartiertje varen voor 35 euro.
[...]
82,50, wat een afzetterij! Niet normaal voor zo'n klein stukje varen. Het wordt tijd dat daar ook eens een brug gebouwd wordt.
Dan wordt het toch een tolbrug
Trouwens,moet je eens met de boot naar bijv Texel gaan,is een kwartiertje varen voor 35 euro.
zondag 31 juli 2011 om 14:56
dinsdag 2 augustus 2011 om 11:41