Vakantie eind mei 2019
maandag 1 april 2019 om 14:47
Wij willen graag eind mei 2 weekjes naar de zon!
Iemand hier leuke tips voor een bestemming? Heb wel wat noten op mijn zang
-Max 6 uur vliegen
- redelijke zon zekerheid
-ik ben zwanger dus ik moet er wel heen kunnen/mogen (denk aan zika virus)
- geen Turkije of Egypte
Ik denk zelf aan Canarische eilanden, Griekse eilanden of Mallorca..
Ik zie alleen zoveel verschillende berichten over de temperaturen daar
Iemand hier leuke tips voor een bestemming? Heb wel wat noten op mijn zang
-Max 6 uur vliegen
- redelijke zon zekerheid
-ik ben zwanger dus ik moet er wel heen kunnen/mogen (denk aan zika virus)
- geen Turkije of Egypte
Ik denk zelf aan Canarische eilanden, Griekse eilanden of Mallorca..
Ik zie alleen zoveel verschillende berichten over de temperaturen daar
maandag 1 april 2019 om 14:55
Ben je in ieder geval verzekerd van alle soorten weer.
This user may use sarcasm and cynicism in a way you are not accustomed to. You might suffer severe mental damage.
maandag 1 april 2019 om 14:57
Is dat geen 7u vliegen?
Behold, the field in which I grow my fucks. Lay thine eyes upon it.. thou shalt see that it is barren!
maandag 1 april 2019 om 15:07
maandag 1 april 2019 om 15:10
Canarische eilanden heb je eigenlijk zongarantie.
Griekenland is volgens mij ook heerlijk in mei, maar wel wat minder warm soms.
Mallorca zou ik zelf niet doen; ik ben daar wel eens begin juli geweest en had voornamelijk regen. Kan ook aan de periode hebben gelegen, maar de mensen daar zeiden dat je beter eind augustus kunt gaan als je echt voor de zon komt.
Mallorca zou ik zelf niet doen; ik ben daar wel eens begin juli geweest en had voornamelijk regen. Kan ook aan de periode hebben gelegen, maar de mensen daar zeiden dat je beter eind augustus kunt gaan als je echt voor de zon komt.
maandag 1 april 2019 om 15:28
maandag 1 april 2019 om 15:35
Wij zijn eens augustus/september naar Mallorca geweest. De eerste week mooi weer gehad maar de tweede en de derde week regen en storm. De ligbedden bij het zwembad waaiden het zwembad in. Wij hebben foto's die overdag gemaakt zijn en het was zo donker dat het wel avond leek.Girafjes schreef: ↑01-04-2019 15:10Canarische eilanden heb je eigenlijk zongarantie.
maandag 1 april 2019 om 15:37
Wij waren 2 weken geleden op Mallorca en heerlijk zonnig weer gehad met temperaturen rond de 20 graden. Lekker rustig nog want nog geen toeristenseizoen. Vond het een prachtig groen eiland, mooie bergroutes, gezellige dorpjes.Blondie456 schreef: ↑01-04-2019 15:35Wij zijn eens augustus/september naar Mallorca geweest. De eerste week mooi weer gehad maar de tweede en de derde week regen en storm. De ligbedden bij het zwembad waaiden het zwembad in. Wij hebben foto's die overdag gemaakt zijn en het was zo donker dat het wel avond leek.
maandag 1 april 2019 om 15:39
Ging jij voor de zon of voor het eiland? En had je sfeervolle accommodatie? Mij lijkt Tenerife wellicht ook wel wat voor volgende winter namelijk. Hoeft voor ons geen strand/zwemweer te zijn, maar wel in t-shirt op terras en gewoon lekker met de auto dat eiland rond crossen.
maandag 1 april 2019 om 15:39
maandag 1 april 2019 om 15:40
Oh echt? Ik twijfel voor de eerste weken van mei of Mallorca niet te koud is.redbulletje schreef: ↑01-04-2019 15:37Wij waren 2 weken geleden op Mallorca en heerlijk zonnig weer gehad met temperaturen rond de 20 graden. Lekker rustig nog want nog geen toeristenseizoen. Vond het een prachtig groen eiland, mooie bergroutes, gezellige dorpjes.
Ik neig zelf weer naar even een weekje Griekenland.
maandag 1 april 2019 om 15:47
Wij waren met een groep vrienden en hadden een groot huis gehuurd.redbulletje schreef: ↑01-04-2019 15:39Ging jij voor de zon of voor het eiland? En had je sfeervolle accommodatie? Mij lijkt Tenerife wellicht ook wel wat voor volgende winter namelijk. Hoeft voor ons geen strand/zwemweer te zijn, maar wel in t-shirt op terras en gewoon lekker met de auto dat eiland rond crossen.
T-shirt op terras aan de kust kon prima! Tijdens rondrijden in de bergen fleece vest mee. En in de avond koelde het waar wij zaten flink af. Maar het was echt prima sightseeing weer!
maandag 1 april 2019 om 15:47
In mei zijn de hotelzwembaden wel open. En ook nu zag ik hier en daar iemand in zee zwemmen. Zelf hoef ik niet zonodig te bakken. We hebben heerlijk in t-shirts kunnen rondlopen en hebben dat hele eiland gezien met onze huurauto.
maandag 1 april 2019 om 15:48
In welke plaats zat je en waren daar ook restaurants open?
Of gewoon los je vluchten, accommodatie en huurauto boeken.
Hoeft niet hoor. Kijk eens bij Eliza was here bijvoorbeeld.
Het leuke van Lanzarote is dat het voornamelijk laagbouw is.
Algarve is in deze periode heerlijk. Net als Corfu, Lefkas en Kefalonia. Je kunt ook eilandhoppen in Griekenland, bijvoorbeeld 2 eilanden combineren, Lefkas en Kefalonia bijvoorbeeld.
Ik weet niet waar je dan kijkt, maar er zijn zat kleinschalige accommodaties te vinden, TUI, Sunweb, Eliza was here en Ross’ holidays hebben ook kleinschalige accomodaties.
maandag 1 april 2019 om 15:50
Eliza was here is niet op eenpersoonsboekingen ingesteld. Maar je kunt het wel gebruiken om kleinschalige accommodatie te zoeken en daarna op booking.com te kijken.