Vakantie eind mei 2019
maandag 1 april 2019 om 14:47
Wij willen graag eind mei 2 weekjes naar de zon!
Iemand hier leuke tips voor een bestemming? Heb wel wat noten op mijn zang
-Max 6 uur vliegen
- redelijke zon zekerheid
-ik ben zwanger dus ik moet er wel heen kunnen/mogen (denk aan zika virus)
- geen Turkije of Egypte
Ik denk zelf aan Canarische eilanden, Griekse eilanden of Mallorca..
Ik zie alleen zoveel verschillende berichten over de temperaturen daar
Iemand hier leuke tips voor een bestemming? Heb wel wat noten op mijn zang
-Max 6 uur vliegen
- redelijke zon zekerheid
-ik ben zwanger dus ik moet er wel heen kunnen/mogen (denk aan zika virus)
- geen Turkije of Egypte
Ik denk zelf aan Canarische eilanden, Griekse eilanden of Mallorca..
Ik zie alleen zoveel verschillende berichten over de temperaturen daar
maandag 1 april 2019 om 15:51
To zegt We dus ik neem aan dat ze met haar partner of zo gaat.redbulletje schreef: ↑01-04-2019 15:50Eliza was here is niet op eenpersoonsboekingen ingesteld. Maar je kunt het wel gebruiken om kleinschalige accommodatie te zoeken en daarna op booking.com te kijken.
maandag 1 april 2019 om 15:52
Ze gaat toch niet alleen?redbulletje schreef: ↑01-04-2019 15:50Eliza was here is niet op eenpersoonsboekingen ingesteld. Maar je kunt het wel gebruiken om kleinschalige accommodatie te zoeken en daarna op booking.com te kijken.
maandag 1 april 2019 om 15:53
Sorry voor het inbreken.
Okt-April is hoogseizoen op de Canarische eilanden. In die tijd zijn dus vrijwel alle restaurants open!
maandag 1 april 2019 om 15:58
Wij zaten ergens op een berg maar wat iemand ook al zegt het is gewoon overal open.
maandag 1 april 2019 om 16:02
maandag 1 april 2019 om 20:03
Oeps dan ben ik in de war met kaapverdië
Behold, the field in which I grow my fucks. Lay thine eyes upon it.. thou shalt see that it is barren!
maandag 1 april 2019 om 23:06
Dat ligt ook bij Turkije dus wellicht ook wel 'n vluchtelingenoord?
maandag 1 april 2019 om 23:49
Nee hoor. Tenzij je een auto huurt en helemaal naar de andere kant van het eiland rijd en door Moira gaat. Dan zie je er misschien drie lopen. Ik ben er vorig jaar 3 weken geweest en dus alleen die ene keer toen we daar reden gezien. Maar dan moet je daar al helemaal naar toe met de auto. Ze zijn ver van de toeristen gebieden. Lesbos is zo mooi
dinsdag 9 april 2019 om 00:19
Wilde ik net als suggestie opgeven! Ik was er een paar jaar terug de laatste week van mei en toen hadden we elke dag zon en rond de 25-26 graden. Ook is het dan nog niet heel druk, voor ons was het echt heerlijk toen!Vivavandaag schreef: ↑05-04-2019 00:14En Sicilië? Hoeves het weer daar eind mei? Wij overwegen daar een zonvakantie te gaan vieren...
Tip: huur een auto en bezoek ook het binnenland, superleuke kleine gezellige dorpjes!
dinsdag 9 april 2019 om 06:33
Lekker weer. Maar als het je om strand gaat, dan kun je beter naar Sardinië gaan. De stranden daar zijn veel mooier.Vivavandaag schreef: ↑05-04-2019 00:14En Sicilië? Hoeves het weer daar eind mei? Wij overwegen daar een zonvakantie te gaan vieren...