Vakantie gezocht
maandag 6 augustus 2012 om 21:54
Dolfijnen vaak wel, maar ik heb het zelf niet gedaan gezien de omstandigheden waarin dolfijnen gevangen worden gehouden voor massa's toeristen. Ik had het me zo anders voorgesteld, misschien naïef... Maar dolfijnen zwemmen, dat is voor mij over . Het is verder qua excursies soms inderdaad wat duurder, vaak rond de 70-80 dollar, maar wel erg goed verzorgd, inclusief eten en drinken!
dinsdag 7 augustus 2012 om 00:31
Mijn vriendin heeft het ook niet gedaan precies vanwege die reden die jij zegt Ranjaa.
Ik heb zelf in China wel een klein pandabeertje geknuffeld voor ¤100,-. Het reisgezelschap waarin ik me bevond vond dat belachelijk, maar ik had het dubbele ook betaald.......
Was wel een andere situatie hoor, die panda's in Chengdu zijn gewens aan mensen, het WMF is wel heel kritisch, volgens hen kijken ze namelijk teveel tv........
Ik heb zelf in China wel een klein pandabeertje geknuffeld voor ¤100,-. Het reisgezelschap waarin ik me bevond vond dat belachelijk, maar ik had het dubbele ook betaald.......
Was wel een andere situatie hoor, die panda's in Chengdu zijn gewens aan mensen, het WMF is wel heel kritisch, volgens hen kijken ze namelijk teveel tv........