Vakantie gezocht

06-08-2012 20:56 29 berichten
Alle reacties Link kopieren
Wie verveelt zich en/of heeft zin om mij te helpen zoeken naar de ideale vakantie?

Ik heb een hele wensenlijst die er aan komt als iemand wil helpen
Dolfijnen vaak wel, maar ik heb het zelf niet gedaan gezien de omstandigheden waarin dolfijnen gevangen worden gehouden voor massa's toeristen. Ik had het me zo anders voorgesteld, misschien naïef... Maar dolfijnen zwemmen, dat is voor mij over . Het is verder qua excursies soms inderdaad wat duurder, vaak rond de 70-80 dollar, maar wel erg goed verzorgd, inclusief eten en drinken!
Mijn vriendin heeft het ook niet gedaan precies vanwege die reden die jij zegt Ranjaa.

Ik heb zelf in China wel een klein pandabeertje geknuffeld voor ¤100,-. Het reisgezelschap waarin ik me bevond vond dat belachelijk, maar ik had het dubbele ook betaald.......

Was wel een andere situatie hoor, die panda's in Chengdu zijn gewens aan mensen, het WMF is wel heel kritisch, volgens hen kijken ze namelijk teveel tv........
Kleine pandabeertje was niet echt klein meer hoor, was zo groot als de grootste kermisbeer zeg maar.
Wat een prijzen hè, vlinder! Maar ik kan me voorstellen dat het wel anders is als de omstandigheden voor de dieren ook beter zijn. Dan ben ik ook bereid om wat meer te betalen over het algemeen :-).

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven