vakantie najaar
maandag 5 augustus 2013 om 10:04
Ik zou graag in november of begin december een weekje weg willen. Het budget is echter niet heel groot,max 800 euro p.p. het liefst ergens waar het mooi weer is,een mooi strand maar ook wat cultuur. Ook moet het in het land zelf niet echt duur zijn. Geen egypte,turkije,tunesie,spanje. Dus best veel eisen voor een klein budget. Heb natuurlijk wel al gegoogled maar kan geen keuze maken.
maandag 5 augustus 2013 om 10:16
Valt ook Zuid Spanje (Andalusie) en de Canarische eilanden af? Want juist daar is het nog goed toeven in november/december wat betreft lekker weer in Europa.
uiteraard niet warm genoeg om in zee te zwemmen. Met een beetje geluk (Canarische Eilanden) wel warm genoeg om aan het strand te liggen.
uiteraard niet warm genoeg om in zee te zwemmen. Met een beetje geluk (Canarische Eilanden) wel warm genoeg om aan het strand te liggen.
I choose happy!
maandag 5 augustus 2013 om 10:16
maandag 5 augustus 2013 om 10:26
Begin oktober en dan Mallorca zou nog net gaan, maar wij hadden toen ook best geluk met het weer. Die tijd is het gewoon koud in Europa, dan kun je echt niet meer lekker op een strand gaan liggen.. Een kennis van mij gaat begin december op vakantie naar Cuba, genieten van het mooie weer! Lijkt me wel wat duurder dan ¤800 maar dat zou ik echt niet weten.
maandag 5 augustus 2013 om 10:38
Oh en Thailand natuurlijk. Daar is het leven in elk geval super goedkoop. Moet je alleen 'n goedkoop ticket zien te scoren. Wat doen die tegenwoordig die kant uit? Zou je daar nog voor 600 euro naartoe kunnen vliegen? Is wat budget bijsparen niet haalbaar? Eventueel stel je je vakantie gewoon uit tot januari/februari en heb je nog 2 maanden extra om je budget te vergroten. In jan/feb zit je overal goed in de tropen, want buiten de regentijden en buiten het orkaanseizoen.
maandag 5 augustus 2013 om 10:43
Als je goed zoekt vind je voor dat budget ook wel een reisje naar Curacao - echt een aanrader. Altijd mooi weer en super mooie stranden
In Thailand is het regenseizoen geloof ik in oktober, maar anders is dat ook zeker een aanrader met beperkt budget. Goeie tip trouwens van Elninjoo - uitstellen, sparen, regenseizoen weg.
In Thailand is het regenseizoen geloof ik in oktober, maar anders is dat ook zeker een aanrader met beperkt budget. Goeie tip trouwens van Elninjoo - uitstellen, sparen, regenseizoen weg.
maandag 5 augustus 2013 om 11:49
Voor een ruime 550 euro heb je een retourtje Bangkok eind november/begin december (met Etihad). Neem daar een goedkope binnenlandse vlucht naar een eiland bij.
Dan heb je nog een kleine 30 euro per persoon per dag om van te leven, prima! Ok, daarvoor krijg je geen over the top luxe, maar wel gewoon een kamer of huisje aan het strand.
Dan heb je nog een kleine 30 euro per persoon per dag om van te leven, prima! Ok, daarvoor krijg je geen over the top luxe, maar wel gewoon een kamer of huisje aan het strand.
maandag 5 augustus 2013 om 14:30
¤800 pp moet voldoende zijn voor 1 week! Is dat incl alle uitgaven ter plaatse, eten/drinken?
Opties;
- gambia
- Kaapverdische eilanden
- Dubai
- orlando
All in;
- cuba
- dominicaanse republiek
- mexico
Dit zijn dan pakketreizen, je kan evt ook nog kijken naar een los ticket naar een bestemming plus losse accommodatie
Opties;
- gambia
- Kaapverdische eilanden
- Dubai
- orlando
All in;
- cuba
- dominicaanse republiek
- mexico
Dit zijn dan pakketreizen, je kan evt ook nog kijken naar een los ticket naar een bestemming plus losse accommodatie
maandag 5 augustus 2013 om 14:46
800 euro is voor de ticket en het verblijf...dus niet voor zakgeld en eten etc.
Thailand staat hoog op mijn lijstje maar vind een week te kort. Man kan max een week weg.
Iemand vroeg of ik niks kon vinden voor het budget,jawel hoor. Ik zag new york,gambia,portugal etc. Maar weet niet wat echt leuk is en waar het nog een beetje warm is dan.
Thailand staat hoog op mijn lijstje maar vind een week te kort. Man kan max een week weg.
Iemand vroeg of ik niks kon vinden voor het budget,jawel hoor. Ik zag new york,gambia,portugal etc. Maar weet niet wat echt leuk is en waar het nog een beetje warm is dan.
maandag 5 augustus 2013 om 16:24
quote:chimeid schreef op 05 augustus 2013 @ 14:59:
Elninjoo, heb dit jaar nog geen vakantie gehad en ben al bijna aan het einde van mijn latijn. Voor een ander is nog 2 maanden misschien kort,voor mij niet. Dus helaas. Misschien dat ik rond die tijd nog een keer wegwil,maar eerder dus ookAls je budget een verre en langere reis toelaat volgend jaar in combinatie met 'n weekje dichtbij weg zou ik voor Gambia gaan. Als je reisbudget daardoor volgend jaar geen 3 weken bijv. Thailand aankan zou ik dat weekje rust gewoon thuisblijven en uitrusten en daarmee geld uitsparen om in februari lekker op 'n tropische bestemming te gaan rondreizen.
Elninjoo, heb dit jaar nog geen vakantie gehad en ben al bijna aan het einde van mijn latijn. Voor een ander is nog 2 maanden misschien kort,voor mij niet. Dus helaas. Misschien dat ik rond die tijd nog een keer wegwil,maar eerder dus ookAls je budget een verre en langere reis toelaat volgend jaar in combinatie met 'n weekje dichtbij weg zou ik voor Gambia gaan. Als je reisbudget daardoor volgend jaar geen 3 weken bijv. Thailand aankan zou ik dat weekje rust gewoon thuisblijven en uitrusten en daarmee geld uitsparen om in februari lekker op 'n tropische bestemming te gaan rondreizen.