vakantie najaar
maandag 5 augustus 2013 om 10:04
Ik zou graag in november of begin december een weekje weg willen. Het budget is echter niet heel groot,max 800 euro p.p. het liefst ergens waar het mooi weer is,een mooi strand maar ook wat cultuur. Ook moet het in het land zelf niet echt duur zijn. Geen egypte,turkije,tunesie,spanje. Dus best veel eisen voor een klein budget. Heb natuurlijk wel al gegoogled maar kan geen keuze maken.
maandag 5 augustus 2013 om 16:26
quote:elninjoo schreef op 05 augustus 2013 @ 16:24:
[...]
Als je budget een verre en langere reis toelaat volgend jaar in combinatie met 'n weekje dichtbij weg zou ik voor Gambia gaan. Als je reisbudget daardoor volgend jaar geen 3 weken bijv. Thailand aankan zou ik dat weekje rust gewoon thuisblijven en uitrusten en daarmee geld uitsparen om in februari lekker op 'n tropische bestemming te gaan rondreizen.Ik snap TO wel. Ik snak ook naar vakantie en een weekje thuis kan echt niet hetzelfde resultaat bereiken. Gelukkig mag ik eerder dan TO
[...]
Als je budget een verre en langere reis toelaat volgend jaar in combinatie met 'n weekje dichtbij weg zou ik voor Gambia gaan. Als je reisbudget daardoor volgend jaar geen 3 weken bijv. Thailand aankan zou ik dat weekje rust gewoon thuisblijven en uitrusten en daarmee geld uitsparen om in februari lekker op 'n tropische bestemming te gaan rondreizen.Ik snap TO wel. Ik snak ook naar vakantie en een weekje thuis kan echt niet hetzelfde resultaat bereiken. Gelukkig mag ik eerder dan TO
maandag 5 augustus 2013 om 16:31
Mwah, voor mij geldt dat de bestemming en tijdsduur de moeite waard moeten zijn. Zoveel geld uitgeven aan 'n tussendoortje als dat als gevolg heeft dat ik het jaar erop niet ver op reis kan, dan ga ik dus gewoon liever niet. Kan ik zowel het tussendoortje als de verre reis betalen, dan ga ik daar uiteraard ook voor, maar anders hou ik mijn reistrek nog wel even op.
maandag 5 augustus 2013 om 16:32
quote:elninjoo schreef op 05 augustus 2013 @ 16:31:
Mwah, voor mij geldt dat de bestemming en tijdsduur de moeite waard moeten zijn. Zoveel geld uitgeven aan 'n tussendoortje als dat als gevolg heeft dat ik het jaar erop niet ver op reis kan, dan ga ik dus gewoon liever niet. Kan ik zowel het tussendoortje als de verre reis betalen, dan ga ik daar uiteraard ook voor, maar anders hou ik mijn reistrek nog wel even op.Tja en soms heb je een zwaar jaar en moet je er echt ff uit en volgend jaar zie je dan volgend jaar wel weer.
Mwah, voor mij geldt dat de bestemming en tijdsduur de moeite waard moeten zijn. Zoveel geld uitgeven aan 'n tussendoortje als dat als gevolg heeft dat ik het jaar erop niet ver op reis kan, dan ga ik dus gewoon liever niet. Kan ik zowel het tussendoortje als de verre reis betalen, dan ga ik daar uiteraard ook voor, maar anders hou ik mijn reistrek nog wel even op.Tja en soms heb je een zwaar jaar en moet je er echt ff uit en volgend jaar zie je dan volgend jaar wel weer.