Vakantie pareltjes Topic 2021
zaterdag 14 augustus 2021 om 15:59
Leuke vakantie verblijf gehad of denk je steeds terug naar dat ene plekje? Wellicht leuk om te delen met anderen..
Waar was je verblijf?:
Wat voor soort verblijf was het?:
Met hoeveel personen was je? En hoeveel kinderen eventueel?:
Wat was de prijs indicatie en in welk maand?:
Tips?:
Nadelen:
Niet echt een pareltje maar wel een aanrader afgelopen zomer:
Verblijf; de wije werelt in Otterlo.
Soort; huisje
Aantal; 2 volwassen 1 kind van bijna 2
Prijs; 800,- in Juli
Tips; veel te doen in de buurt. Leuk kleinschalig vakantie park ook voor kinderen. Bos/zand in de buurt.
Waar was je verblijf?:
Wat voor soort verblijf was het?:
Met hoeveel personen was je? En hoeveel kinderen eventueel?:
Wat was de prijs indicatie en in welk maand?:
Tips?:
Nadelen:
Niet echt een pareltje maar wel een aanrader afgelopen zomer:
Verblijf; de wije werelt in Otterlo.
Soort; huisje
Aantal; 2 volwassen 1 kind van bijna 2
Prijs; 800,- in Juli
Tips; veel te doen in de buurt. Leuk kleinschalig vakantie park ook voor kinderen. Bos/zand in de buurt.
zaterdag 14 augustus 2021 om 16:31
Morgen terug naar huis.. 
Verblijf: Gardameer, Italië
Soort: Airbnb
Aantal: mijn dochter (13) en ik (maar veel vrienden van ons zijn hier ook in hetzelfde plaatsje)
Prijs: 16 nachten €1450,-
Tips: met een boot is het Gardameer super! Onze vrienden hebben eigen boot mee dus elke dag naar een leuk stadje gevaren, geluncht en daarna lekker ergens ankeren en zwemmen maar.
Pasta en Pizza's (hoe smaakvol ook) komen nu wel mijn neus uit.
Verblijf: Gardameer, Italië
Soort: Airbnb
Aantal: mijn dochter (13) en ik (maar veel vrienden van ons zijn hier ook in hetzelfde plaatsje)
Prijs: 16 nachten €1450,-
Tips: met een boot is het Gardameer super! Onze vrienden hebben eigen boot mee dus elke dag naar een leuk stadje gevaren, geluncht en daarna lekker ergens ankeren en zwemmen maar.
Pasta en Pizza's (hoe smaakvol ook) komen nu wel mijn neus uit.
zaterdag 14 augustus 2021 om 17:31
Waar was je verblijf?: Landclub Ruinen
Wat voor soort verblijf was het?: Camping
Met hoeveel personen was je? En hoeveel kinderen eventueel?: 2 Volwassenen, 1 kind van 9
Wat was de prijs indicatie en in welk maand?: +/- €850 voor 3 weken in juli/augustus
Tips?: Ontzettend leuke camping met binnenbad en gelegen naast het gemeentelijk buitenbad. Hiervoor moet je wel apart betalen. De camping is vrij groot, maar voelt toch klein aan. Mooie natuurcamping maar wel met goede faciliteiten. De omgeving is erg leuk! Veel te doen, aantal pretparken in de omgeving, leuke restaurants, natuur om de hoek. Echt een heerlijke plek!
Nadelen: het is overgenomen en ze willen er een luxe vakantiepark met huisjes van maken. Geen idee of de hele camping gaat verdwijnen of gedeeltelijk.
Wat voor soort verblijf was het?: Camping
Met hoeveel personen was je? En hoeveel kinderen eventueel?: 2 Volwassenen, 1 kind van 9
Wat was de prijs indicatie en in welk maand?: +/- €850 voor 3 weken in juli/augustus
Tips?: Ontzettend leuke camping met binnenbad en gelegen naast het gemeentelijk buitenbad. Hiervoor moet je wel apart betalen. De camping is vrij groot, maar voelt toch klein aan. Mooie natuurcamping maar wel met goede faciliteiten. De omgeving is erg leuk! Veel te doen, aantal pretparken in de omgeving, leuke restaurants, natuur om de hoek. Echt een heerlijke plek!
Nadelen: het is overgenomen en ze willen er een luxe vakantiepark met huisjes van maken. Geen idee of de hele camping gaat verdwijnen of gedeeltelijk.