Vakantie tip maart

05-01-2020 21:16 9 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hai! Ik ben op zoek naar een goede vakantietip.

Ik ben een vrouw, 27 jaar oud en wil graag op vakantie eind februari/maart. Het moet een beetje warm zijn en het moet goed bereisbaar zijn alleen. Ik wilde eerst eigenlijk drie weken naar Sri Lanka, maar ik kan ivm werk niet langer dan een dikke week weg. Dan vind ik Sri Lanka een beetje jammer vanwege de afstand + dan zou ik nog een keertje willen.

Heeft iemand een goede tip? Ik zoek iets zonnigs, niet super toeristisch, normaal geprijsd (budget is niet meer dan 1200 euro voor 8 dagen).

Heeel erg bedankt alvast!
Wat is een beetje warm voor jou?
Canarische eilanden
@robinson rond de 30 graden. Ik wil graag zwemmen!

@semmy daar ben ik al geweest, misschien zijn de Kaapverdische eilanden wel iets.
Ik ben pas op de Kaapverdische eilanden geweest, weer is zeker beter dan op de Canarische maar bijvoorbeeld op Sal is niet heel veel te doen.
Santa Maria op Sal is best leuk voor een weekje, zou dan wel echt een hotel in het centrum zoeken of er net buiten want verder daarbuiten staan de mega grote resorts en wordt er heel heel veel bijgebouwd.
Zanzibar!
Curacao, St. Maarten, Florida
Abu Dhabi! Of Dubai. Maar Abu Dhabi is kleiner, gemoedelijker. Ik ben twee jaar terug voor een week naar Abu Dhabi geweest incl. 1 dag Dubai (met de bus €10 voor een retourtje). Ik wist waar ik moest zijn, dat scheelde wel (ik heb er een half jaar stage gelopen). Maar je kunt daar echt heerlijk een week relaxen in de zon en lekker eten. En voor vrouwen zijn er elke dag speciale ladies nights deals. :p
Zo even snel uit mijn hoofd :

Israel
Gambia
Jordanië
Kaapverdie
Senegal
Live long and prosper

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven