Vakantie via vakantieveiling
dinsdag 25 februari 2014 om 15:27
Gewoon uit nieuwsgierigheid wie heeft er wel een eens vakantie of een stedentrip of een ander uitstapje via de site vakantieveliingen of andere sites gemaakt? Hoe was het viel het mee of tegen? Ik kijk af en toe op die sites en zie best leuke trips voorbijkomen maar toch houd mij iets tegen. Dus wie wil zijn ervaringen met mij en het viva forum delen!
Dank Jumper
Dank Jumper
dinsdag 25 februari 2014 om 15:40
Wij hebben één keer geboekt voor een weekend naar de Horstellerie in Rheezerveen. Geen verschil gemerkt met een normale boeking. Paar observaties:
-Er komen vaak nog een aantal extra kosten bij het winnende bod. Let hier goed op als je een bod plaatst. Deze staan normaliter wel goed vermeld bij vakantieveiling maar het is wel iets om rekening mee te houden.
-Vaak heeft een vakantiepark ook zelf aanbiedingen lopen die gelijkwaardig zijn aan de aanbiedingen die je via vakantieveiling krijgt. Soms betaal je zelfs meer via vakantieveiling.
-Veel aanbiedingen worden dagelijks op de veiling gezet. Als de biedingen dus teveel oplopen laat je niet gek maken en kijk de volgende dag weer.
Als je een beetje oplet kun je leuke deals scoren. Succes!
-Er komen vaak nog een aantal extra kosten bij het winnende bod. Let hier goed op als je een bod plaatst. Deze staan normaliter wel goed vermeld bij vakantieveiling maar het is wel iets om rekening mee te houden.
-Vaak heeft een vakantiepark ook zelf aanbiedingen lopen die gelijkwaardig zijn aan de aanbiedingen die je via vakantieveiling krijgt. Soms betaal je zelfs meer via vakantieveiling.
-Veel aanbiedingen worden dagelijks op de veiling gezet. Als de biedingen dus teveel oplopen laat je niet gek maken en kijk de volgende dag weer.
Als je een beetje oplet kun je leuke deals scoren. Succes!
dinsdag 25 februari 2014 om 15:50
Keer voor 11 euro in een super schattig hotelletje gezeten via vakantieveiling. Lagen zelfs rozenblaadjes in de badkamer en super goed ontbijt! Was dat ik en mijn ex-vriend knallende ruzie kregen en hele avond plus nacht in de iknegeerjouomdatikontzettendboosbenstand zaten, anders was het vast een super weekend geweest, zucht.....
dinsdag 25 februari 2014 om 15:50
Jep afgelopen weekend nog naar de Ardennen via Vakantieveilingen, uitstekend hotel voor maar 46 euro per nacht voor 2 pp.
Weekendje Berlijn via Groupon voor 45 euro, zaten in Oost Berlijn, maar het OV is daar heel goed geregeld. Vlucht zat er niet bij, maar die konden we voor 100 euro op de kop tikken bij KLM.
Weekendje Berlijn via Groupon voor 45 euro, zaten in Oost Berlijn, maar het OV is daar heel goed geregeld. Vlucht zat er niet bij, maar die konden we voor 100 euro op de kop tikken bij KLM.
dinsdag 25 februari 2014 om 19:34
Ik maak regelmatig gebruik van hotelkamerveiling(en), vakantieveiling en groupon.
Veel veilingen herhalen zich een paar keer per dag en meermaals per week. Ik check dan vaak reviews en wanneer die redelijk zijn is het een reden om mij er verder in te verdiepen.
Ik lees altijd goed de voorwaarden en check beschikbaarheid en dan simultaan check ik de mogelijkheden voor een goedkope vlucht. Je moet vaak zelf je transfer regelen daar moet je wel rekening mee houden.
Ik heb nog geen slechte ervaringen, soms wel eenvoudige accomodatie maar dat vind ik voor een lage prijs niet erg.
Voorbeelden van waar ik gebruik van heb gemaakt. Ik heb meermaals gelogeerd in de Hamshire hotel keten in NL. Vaak prima kamer en goed ontbijt.
Ik ben meermaals voor 4 meer dagen naar de Costa Brava geweest als trip tussendoor. Vaak eenvoudig hotel met ontbijtbuffet en avondbuffet, basic druk, wel goedkoop een paar dagen zon.
In de herfst ga ik naar Portugal.
Veel veilingen herhalen zich een paar keer per dag en meermaals per week. Ik check dan vaak reviews en wanneer die redelijk zijn is het een reden om mij er verder in te verdiepen.
Ik lees altijd goed de voorwaarden en check beschikbaarheid en dan simultaan check ik de mogelijkheden voor een goedkope vlucht. Je moet vaak zelf je transfer regelen daar moet je wel rekening mee houden.
Ik heb nog geen slechte ervaringen, soms wel eenvoudige accomodatie maar dat vind ik voor een lage prijs niet erg.
Voorbeelden van waar ik gebruik van heb gemaakt. Ik heb meermaals gelogeerd in de Hamshire hotel keten in NL. Vaak prima kamer en goed ontbijt.
Ik ben meermaals voor 4 meer dagen naar de Costa Brava geweest als trip tussendoor. Vaak eenvoudig hotel met ontbijtbuffet en avondbuffet, basic druk, wel goedkoop een paar dagen zon.
In de herfst ga ik naar Portugal.
This user may use sarcasm and cynicism in a way you are not accustomed to. You might suffer severe mental damage.
woensdag 26 februari 2014 om 11:44
Ik heb er ook al vaker gebruik van gemaakt. Vooral weekendjes en dagjes weg. Je moet wel goed opletten op de bijkomende kosten, dat kan vies tegenvallen.
We hebben een keer voor 113 euro een weekend in Vakantiepark Oranje gezeten, met een grote binnenspeeltuin en gebruik van een tropisch zwembad. Was superleuk. Diverse dagjes dierentuin voor 20 euro met z'n vieren.
We hebben een keer voor 113 euro een weekend in Vakantiepark Oranje gezeten, met een grote binnenspeeltuin en gebruik van een tropisch zwembad. Was superleuk. Diverse dagjes dierentuin voor 20 euro met z'n vieren.
..