Vakantiebestemming

12-05-2018 09:40 35 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo,

Wij willen tussen september - december met zn 2en ongeveer 2-3 weken een verre vakantiereis maken.

Wij hebben enkele plekken gevonden die ons wel interessant lijken. Zou toch leuk zijn om mening/ervaring te horen van mensen die er al eens eerder zijn geweest.

Geef jullie stem in de poll!

Ook leuk om te lezen waarom jullie hebben gestemd op de desbetreffende vakantiebestemming.

Wij staan ook open voor andere vakantie opties!

Waar zijn wij naar op zoek in een vakantie?
- avontuur
- natuur
- bezienswaardigheden
- historie
- cultuur
- combinatie van bezichtigen en rusten
- liefst meerdere plekken/steden/dorpen bezoeken.

Alvast dank en wij zijn benieuwd!

Welke vakantiebestemming raad jij aan?

Totaal aantal stemmen: 37

Mexico (16%)
Roadtrip america west coast (22%)
Cuba (19%)
Bahama’s Geen stemmen
Colombia Geen stemmen
Thailand (19%)
Indonesië (16%)
Florida (8%)
Yellow002 schreef:
12-05-2018 15:18
Dat wist ik niet natuurlijk :-)
Succes met het maken van een keuze!
Dank je wel!
Yellow002 schreef:
12-05-2018 15:19
Zou je trouwens een land als Peru nog overwegen ?
Geen idee. Ik zal even een kijkje nemen! Ben je er zelf geweest?
Bahama’s en Florida raad ik juist in die periode af. Midden in Hurricane Season.
En Zuid-Afrika? Heel wat anders maar ook meer dan genoeg te doen; schitterende natuur, wilde dieren, meer dan genoeg historie, lekker eten, etc.
Orangetree schreef:
12-05-2018 17:36
Bahama’s en Florida raad ik juist in die periode af. Midden in Hurricane Season.
In november en december niet meer toch?
Timetraveler schreef:
12-05-2018 17:39
En Zuid-Afrika? Heel wat anders maar ook meer dan genoeg te doen; schitterende natuur, wilde dieren, meer dan genoeg historie, lekker eten, etc.
Haha even naar gekeken, maar niet mijzelf erin verdiept. Heb je een specifieke suggestie?
Ik heb Florida aangevinkt, maar ik zou dan stemmen voor de zuidoostelijke staten. Vorig jaar heb ik in oktober die regio bezocht en ben in Georgia, Tennessee, Florida, South en North Carolina geweest. Heel veel natuur (Smoky Mountains), mooie herfstkleuren, interessante steden (Nashville, Savannah, Charleston) in Florida snorkelen met manatees en pretparken. En het is dan ook nog Halloween.
Thailand of Madagaskar. In Thailand is mijn collega geweest en ze heeft elke dag vlogjes gemaakt, echt heel mooi daar! Ik dacht altijd dat het een beetje een Henk en Ingrid vakantie was, maar als je zelf rondreist kun je grote resorts vermijden. Mijn collega heeft zelfs stukken op de fiets gedaan, of met een klein busje met een kip op schoot.
Madagaskar lijkt mij heel mooi. Daar ben ik nooit geweest maar volgens mij voldoet het ook aan je wensenlijst.
Bellocci schreef:
12-05-2018 17:34
Geen idee. Ik zal even een kijkje nemen! Ben je er zelf geweest?
Nee. Staat wel op mn verlanglijstje maar omdat mijn man en ik graag een kindje wilden (en dit niet vanzelf ging) hebben we een tijd lang geen landen met ZIKA of Malaria bezocht. Twee vriendinnen van me zijn er onlangs geweest en ik wil er nog steeds graag heen (ja voor de mensen die zeggen dat dat dan toch niet meer kan: idd ook mét kind ;-)) )
Bellocci schreef:
12-05-2018 13:39
Echt waar? Wat gaaf! Welke plekken kun je aanraden? Is het ook te doen met een beetje rondtrekken?

Rondtrekken weet ik niet, wij hadden een rondreis met bus.
We zijn in veel plaatsen geweest, gezwommen in de Caribische zee bij de Varkensbaai.
De Che Guavara was zeer indrukwekkend enz enz.
Bij een reisburo kunnen ze meer vertellen.
O ja we hebben ons niet laten inenten, er zijn daar geen enge ziektes.
Wel anti diarree pillen meenemen.
het leven is als n neus,haal eruit wat erin zit.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven