Vakantiepark Zeeland

30-12-2012 22:31 12 berichten
Alle reacties Link kopieren
Wij willen graag een keer naar Zeeland toe met onze kinderen (10 en 12 jaar). Maar er zijn zoveel parken te vinden op internet dat ik door de bomen het bos niet meer zie

Ik ben nog nooit in Zeeland geweest en heb daarom ook niet een voorkeur voor een plaats. Welk park is een aanrader en waarom?

Alvast bedankt voor jullie hulp!
Ik ben in redelijk wat parken in Zeeland geweest en vind Roompot een goede keten. Ik vond zelf Hof Domburg erg leuk, omdat je zo het dorpje inloopt en ook het strand zo op bent. Zit het plaatselijke zwembad (tropisch) theater en beauty center bij.

Port Zelande, vind ik een goede tweede plaats. Dat is omdat er meer op het park zelf te doen is. Maar is volgens mij niet officieel Zeeland.

Burg Haamstede, van Landal, vond ik te saai. Er zitten een paar parken bij elkaar. Leuk met zomerweer. Maar niet elk park heeft een zwembad.
Port Zelande is inderdaad een prima park. Ik vind het persoonlijk te 'parkachtig', het is volgens mij ook van Landal, maar voor een jong gezin natuurlijk prima.
Leuk dank jullie wel, ik ga eens kijken op internet
Kijk goed naar de plek.., wij zaten in baarland. De camping was prima maar de omgeving saai. Het strandje lag vol drek dus niet echt prettig om doorheen te gaan. Zeeland kan prachtig zijn, maar het gedeelte waar wij zaten heeft niet onze harten gestolen.
Zeeuws vlaanderen heeft erg mooie stranden. Wat ik belangrijk vind is de loopafstand tot het strand.
Ik zelf zit op de Roompot in Zeeland. De dochter van mijn overburen op de Roompot, heeft dit jaar een caravan gehuurd op een kind vriendelijke camping in Renesse. Haar kinderen waren, buiten het eten dan, de gehele dag en avond weg. Zij werden bezig gehouden door een animatieteam van die camping en ze vonden het hardstikke leuk. Moeder wat minder, want die was de ganse dag alleen.
Echt een aanrader vind ik de Landal parken in Burgh-Haamstede. Vooral de nieuwste. Daar heb je tenminste goede bedden en lekkere banken. Iets wat je mist in bijv. Port Zélande. En de omgeving is ook geweldig, mooie duinen, strand en bossen bijvoorbeeld. En naast de Oosterscheldekering. Burgh-Haamstede is een gezellige plaats.

Zwemmen kan bij Roompot. Ben je zo.
Let er wel op dat Zeeland vooral in de zomer gezellig is. In de winter kan het er heel erg verlaten en ongezellig zijn. Voor toeristen dan.
Wij gaan juist altijd (een paar jaar achter elkaar nu) in november, het absolute laagseizoen. Ook dan is het prachtig daar. De mensen zijn heel vriendelijk.
Dank jullie wel! Misschien wordt het inderdaad wat later in het jaar, dat klinkt beter als het wat drukker is.
quote:wellebellie schreef op 31 december 2012 @ 00:03:

Let er wel op dat Zeeland vooral in de zomer gezellig is. In de winter kan het er heel erg verlaten en ongezellig zijn. Voor toeristen dan.Onzin het stikt hier hele jaar door van de vakantiegangers, op walcheren is genoeg te beleven hoor!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven