Vakantieveilingen.nl

16-07-2010 21:15 32 berichten
Alle reacties Link kopieren
Geen idee of dit de goede pijler is en ik wil ook zeker geen reclame maken maar ik wilde weten of jullie goede ervaringen hebben met de site vakantieveilingen.nl

Ik heb de site vanmiddag eigenlijk voor 't eerst ontdekt en was behoorlijk enthousiast aan het bieden.

Totdat Kakelhaan thuiskwam en vertelde dat ik moest stoppen met bieden en eerst zelf 's heel goed moest uitzoeken wat bijv. zo'n aangeboden cursus/trip/arrangement op de desbetreffende site kost.

(Nou kom ik niet helemaal uit een ei, dat had ik al een beetje gedaan!)

Maar hij vertelde ook iets, daar had ik dus niet bij stilgestaan(en ik voel me er helemaal stom onder..); hij vertelde dat de biedingen kunstmatig hoog worden gehouden door een soort fake biedingen.

Op MP had ik daar inderdaad wel 's van gehoord, maar heb er eerlijk gezegd op deze site niet bij stil gestaan.

Mijn vraag is eigenlijk of jullie ervaring met VV hebben en of jullie denken dat de biedingen niet helemaal eerlijk verlopen.
Heb vanochtend het hoogst geboden, we gaan volgend weekend met 3 kinderen naar een vakantiepark in Limburg. Voor 120 euro. Leuk!
Op vakanties heb ik er nog nooit geboden, maar al wel 2x concertkaartjes weggehaald voor erg leuke prijzen. 20 euro (inclusief de reserveringskosten van 4-euro) voor 2 kaartjes voor een festival vind ik leuk meegenomen (normale prijs ruim 90 euro voor 2 personen).
Dit topic wordt (alsnog) verplaatst naar Reizen.
Ik ben een lang weekend weg geweest voor 31 euro, inculsief kosten.

Goed weekend gehad zonder problemen en we hadden de grootste bungalow die er was.
Hoi Kakelkip,

Je moet inderdaad eerst eens een tijdje meekijken, voordat je serieus gaat bieden. Het is best leuk om mee te kijken.

En ook goed lezen wat er nog extra bijkomt. In fake biedingen geloof ik niet, er zijn gewoon (domme?) mensen die ineens ¤ 50 meer bieden, in plaats van lekker per euro omhoog te gaan.

En er zijn mensen die de klok goed in de gaten houden.

Als een veiling 24 uur gaat duren, heeft het natuurlijk geen zin om gelijk te gaan bieden.

Dat het in de laatste seconden ineens omhoog loopt omdat de ervaren bieders dan ineens allemaal gaan bieden.

Laat je niet meeslepen hoor.........!

Groetjes, Beter Laat
Ik heb er zelf goede ervaringen mee en ken diverse mensen die hier wel eens gebruik van maken.

Je moet vooraf wel goed uitzoeken wat de aanbieding precies inhoudt. En kijk op de site van het bedrijf hoeveel de vakantie normaal kost (en wat de prijzen daar verder zijn). Op die manier kan je goed inschatten of iets goedkoop is. Het klopt inderdaad dat aan het einde de prijzen iets stijgen. Je moet daar dus bijblijven en kijken hoe ver je wilt gaan.

Ik heb er onlangs een saunapakket geboekt en dat scheelde behoorlijk (70 ipv 120) voor 2 personen met overnachting. Natuurlijk zijn er altijd bijkomende kosten maar die stonden netjes in de aanbieding.

Goed zelf onderzoek doen en niet zomaar even gaan bieden is dus het advies.
Even kopieren en plakken vanuit het andere VV topic

Ik ben afgelopen weekend verbleven in een Postillon hotel (keuze uit alle hotels hiervan) en deze overnachting kostte (incl. die 4 euro) 42 euro. Bij vertrek kwam er nog 1,13 p.p. toeristenbelasting oid bij, maar verder niets.

Wij hadden geen ontbijt, dat scheelde ook weer 15 euro p.p. (voor samen 11 euro lekker ontbeten in de stad)

Mijn bon was tot maart 2011 geldig en ik had vooraf gekeken naar de beschikbaarheid

Zo heb ik vorige week ook 2 kaartjes voor een dancefeest "gewonnen". Normaal 27,50 p.p. excl. reserveringskosten maar ik heb 16 euro incl. de 4 euro van VV voor deze 2 kaartjes betaald, dat vind ik dan wel weer leuk

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven