Vakantieveilingsites

27-08-2012 09:38 18 berichten
Alle reacties Link kopieren
Vakantieveilingsites, zie door de bomen het bos niet meer.

Wat is nou een echt goede site om een goedkope bungalow al dan niet van een bekend park te boeken??? Er zijn tegenwoordig zoooo veel van die sites.

Soms zie je bij CP superaanbieding 14 euro en dan klik je op boeken en ben je alsnog 500 euro kwijt
www.vakantieveilingen.nl bevalt mij tot nu toe het beste.Wel even goed kijken bij de bijkomende kosten die erbij vermeld staan.
Realiseer je dat op vakantie gaan nu eenmaal geld kost. Voor niets gaat de zon op.
quote:Suze02 schreef op 27 augustus 2012 @ 09:55:

Realiseer je dat op vakantie gaan nu eenmaal geld kost. Voor niets gaat de zon op.Ja dat begrijp ik, alleen hoor je zoveel mensen roepen ik heb het van bungalo.nl of bungalow.nl of bungalowveilingen.nl dat ik zoiets ook wilde doen, zag alleen door de bomen het bos niet meer.
quote:mirri29 schreef op 27 augustus 2012 @ 09:38:

Soms zie je bij CP superaanbieding 14 euro en dan klik je op boeken en ben je alsnog 500 euro kwijt Omdat het 'vanaf' prijzen zijn, en jij waarschijnlijk in een duurdere periode heen wilt, en er altijd nog reserverings/schoonmaak/toeristenbelastingkosten bij komen.
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
Weet je, het is net als vroegah met de reisbureau's: die aanbieders zijn gewoon die winkels. En die moeten ook ergens van leven dus over het algemeen zal de prijs echt helemaal niet zo vreselijk veel goedkoper zijn. Mensen vinden het lekker om het gevoel te hebben dat ze voor een dubbeltje op eerste rang zitten. Bedenk gewoon waar je heen wil en vergelijk dan drie aanbieders en dan kom je er ook wel.
Als je boekt via een veilingsite ( ongeacht welke ) let dan héél erg goed op de kleine lettertjes.

Daarin staat onder andere wat er nog aan kosten bijkomen.

Vakantieveilingen is een leuke optie,de Centerparcs Mystery is ook leuk en niet te duur,je weet alleen pas een paar dagen van tevoren in welk park en/of bungalow je terecht komt...
De enige echt goedkopere optie die ik de laatste jaren tegen gekomen ben is via Dld: een hotel in Dubai boeken via een touroperator daar scheelde echt honderden euro's.
quote:layla1969 schreef op 27 augustus 2012 @ 09:51:

www.vakantieveilingen.nl bevalt mij tot nu toe het beste.Wel even goed kijken bij de bijkomende kosten die erbij vermeld staan.En kijk dan ook goed wat de normale prijs voor de aanbieding is, want soms bieden mensen bijna hetzelfde als de normale prijs. Maar daar komen dan nog eens de reserveringskosten etc bovenop.
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
quote:himalaya schreef op 27 augustus 2012 @ 10:33:

[...]

En kijk dan ook goed wat de normale prijs voor de aanbieding is, want soms bieden mensen bijna hetzelfde als de normale prijs. Maar daar komen dan nog eens de reserveringskosten etc bovenop.Ik vind het echt geweldig leuk om niet mee te bieden en gewoon alleen die pagina voor me te houden waarop de biedingen sluiten. Soms heel goedkoop, maar soms ook meer dan de originele prijs.
Ik heb goede ervaringen met vakantieveilingen.

Je moet inderdaad goed kijken wat er bij komt. VV komt er 4 euro administratie kosten bij. Vakanties komt altijd nog de toeristenbelasting pppn bij.

Ik was voor een week kamperen (NL) met 4 personen alles bij elkaar 82 euro kwijt, lachertje! Maar mijn slotbod was 31 euro. Je moet je van tevoren inlezen wat erbij komt kijken, en ik ga het liefst op veilingen af waar een vaste datum op staat, en niet op basis van beschikbaarheid. Ben ik toch een beetje huiverig voor!
Ik vind Bungalows.nl (een dochter van weekendjeweg) goed. Een goed overzicht van de kosten. Vooral één dag van te voren kun je soms voor echt weinig een weekend of midweek weg.

Ik zocht voor deze midweek iets en heb ergens een leuke bungalow gevonden voor 99 euro incl. schoonmaak en linnen e.d. voor 3 personen. Met een mooi zwembad etc. Dat vind ik niet duur.
Het kan dus wel! Suze ik wil helemaal niet voor een dubbeltje op de eerste rang zitten, maar 500 euro voor 5 dagen vind ik te veel voor een bungalow huisje in nederland. Prijs staat mijns inziens niet in verhouding tot wat je krijgt.

Bedankt voor de tips ik wil maandag 3 september gaan, dus volgens jou hangmat 1 dag van te voren bieden? Ik ga de genoemde sites bekijken, bedankt.
http://www.landal.nl/nl-n ... erland/drenthe/aelderholt

Deze bijv. is E 239. En zo staan er nog veel meer op (Coldenhove, Esonstad, Heihaas, Het Loo etc.)
En het is geworden Landal Twenhaarsveld, luxe vrijstaande 2 persoonsbungalow met sauna bubbelbad en zonnebank, ontbijt en een keer gourmet erbij lekker ontspannen dus.

Gewoon via de Landal site, viel mij al op dat op bungalo.nl etc. de prijzen hetzelfde waren als op de site van het park zelf.

Bedankt voor de reacties!
Oh wat leuk! Ik wou nog reageren maar het is al te laat haha...

Veel plezier met je vakantie, geniet ervan!
Weet wat je zegt, maar zeg niet alles wat je weet
quote:mirri29 schreef op 30 augustus 2012 @ 18:19:

En het is geworden Landal Twenhaarsveld, luxe vrijstaande 2 persoonsbungalow met sauna bubbelbad en zonnebank, ontbijt en een keer gourmet erbij lekker ontspannen dus.

Gewoon via de Landal site, viel mij al op dat op bungalo.nl etc. de prijzen hetzelfde waren als op de site van het park zelf.

Bedankt voor de reacties!Dat zei ik dus al
quote:Suze02 schreef op 31 augustus 2012 @ 22:25:

[...]

Dat zei ik dus al Ja je had gelijk, maar zoveel mensen die zeggen bungalo.nl ofzo dat ze voor heel goedkoop weg zijn gegaan. Nou dat scheelt dus niets, helaas! Maar goed now I know.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven