Verveel tips voor in de auto

13-07-2012 20:28 30 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik ga met mijn vriend en nog twee vrienden op vakantie, zij gaan de hele trip rijden ( 13 uur )

Nu ben ik iemand die me super snel verveeld, iemand tips behalve een boekje lezen/mp3 speler luisteren?
haha bikinilijn ontharen?! Gezellig met zn allen!
quote:Katherina schreef op 13 juli 2012 @ 20:56:

Yvetje, die kapotte autobanden op de Belgische snelwegen zijn echt beeldbepalend! Is het je weleens opgevallen dat er in de winter meer liggen dan in de zomer? Of ga ik nu te ver met non-informatie?

.In Nederland en Duitsland krijgen chauffeurs een vergoeding voor meegebrachte, kapotte banden. In Belgie niet. Dus vandaar dat ze blijven liggen.
quote:Mevrouwtje schreef op 13 juli 2012 @ 21:06:

haha bikinilijn ontharen?! Gezellig met zn allen!En daarna ga je er een truitje van breien. (of sjaal als het niet toereikend is voor een lekkere warme trui)
- Zorgen voor lekkere muziek

- spelletje op ds/laptob/tab

- spelletje ik zie ik zie wat jij niet ziet

- spelletje wie het eerst het automerk noemt van de eerst volgende auto/eerst volgende bepaalde kleur auto

- puzzelboek

- tijdschrift lezen

- boekje met tips over plaats van bestemming. tips bespreken/opschrijven
Ik neem een audioboek mee voor de momenten dat ik rijd, want mijn riend slaapt binnen vijf minuten op de bijrijdersstoel.

Verder heb ik als hij rijdt iets te haken, een boek (en reistabletjes), nintendo en ipad en geniet ik van het uitzicht.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven