vliegen met 2-jarige
woensdag 27 april 2011 om 15:53
woensdag 27 april 2011 om 16:40
Aan de steward(es) 2 bekertjes met natte watten vragen. Deze het kindje op de oren houden, nergens last van. Onze 5 jarige had vorig jaar erg veel last van oorpijn, tot huilends aan toe. Kreeg op ons vakantieadres deze tip, op de terugweg geprobeerd, werkte fantastisch! Kind viel in slaap tijdens het landen.
woensdag 27 april 2011 om 20:16
donderdag 28 april 2011 om 10:04
donderdag 28 april 2011 om 16:47
Tmaar, onzin.
KNO-arts heeft me deze tip gegeven en het werkt echt wel.
Ik heb door beschadigingen in mijn oren echt heel veel pijn bij landen en opstijgen. Door de bekertjes vermindert het echt gigantisch. Neusspray, kauwgom kauwen, slikken, speciale oordoppen, pijnstilling, ik had alles al geprobeerd... de tip van de bekers is geniaal.
KNO-arts heeft me deze tip gegeven en het werkt echt wel.
Ik heb door beschadigingen in mijn oren echt heel veel pijn bij landen en opstijgen. Door de bekertjes vermindert het echt gigantisch. Neusspray, kauwgom kauwen, slikken, speciale oordoppen, pijnstilling, ik had alles al geprobeerd... de tip van de bekers is geniaal.
vrijdag 29 april 2011 om 07:36
Sosofie, fijn dat het werkt bij jou, maar medisch gezien is het echt nutteloos, die bekers.
Zoals je vast weet ontstaat oorpijn door drukverschil in en buiten je oor. Door vocht in de buis van eustachius kun je je oor soms niet meer goed klaren, en krijg je pijn door de druk op je trommelvlies. Dmv neusspray slinkt je neusslijmvlies en dus ook de druk op de oren.
Ik ben medisch onderlegd, en vind het dan ook apart dat je kno arts de bekertjes als tip geeft.
Zoals je vast weet ontstaat oorpijn door drukverschil in en buiten je oor. Door vocht in de buis van eustachius kun je je oor soms niet meer goed klaren, en krijg je pijn door de druk op je trommelvlies. Dmv neusspray slinkt je neusslijmvlies en dus ook de druk op de oren.
Ik ben medisch onderlegd, en vind het dan ook apart dat je kno arts de bekertjes als tip geeft.