Vliegen met jong kind
zaterdag 20 juli 2019 om 20:35
Hoi forummers,
Ik dacht er moet vast een topic zijn over vliegen met baby/dreumes maar kon het niet vinden en dus waag ik een nieuwe poging.
Wij (ik en partner) gaan vliegen binnenkort naar een europees land c.a 3,5 uur vliegen met onze zoon van dan net 1 jaar. Wij hebben al vaker gevlogen alleen toen nog zonder onze zoon dus wij zijn toch erg benieuwd naar de do en dont's en waar op te letten.
Alle tips en adviezen zijn welkom natuurlijk.
Liefs, Wished
Ik dacht er moet vast een topic zijn over vliegen met baby/dreumes maar kon het niet vinden en dus waag ik een nieuwe poging.
Wij (ik en partner) gaan vliegen binnenkort naar een europees land c.a 3,5 uur vliegen met onze zoon van dan net 1 jaar. Wij hebben al vaker gevlogen alleen toen nog zonder onze zoon dus wij zijn toch erg benieuwd naar de do en dont's en waar op te letten.
Alle tips en adviezen zijn welkom natuurlijk.
Liefs, Wished
Weet wat je zegt, maar zeg niet alles wat je weet
dinsdag 23 juli 2019 om 09:35
Je geeft zelf al het antwoord op je vraag.NYC schreef: ↑23-07-2019 09:22Lees een aantal keer: Boek een extra stoel. Bedoelen jullie met extra stoel een eigen stoel voor kind i.p.v. hele tijd op schoot? Of bedoelen jullie met extra stoel voor kind naast de gewone geboekte stoel? Het lijkt mij wat overdreven dat een kind van een jaar twee volle eigen zitplaatsen nodig heeft toch? Op zulke korte vluchten?
dinsdag 23 juli 2019 om 11:13
Dat is dus geen extra stoel, maar gewoon een eigen stoel. “boek een extra stoel voor het kind” suggereert namelijk dat je voor jezelf één en voor je kind twee stoelen boekt. Wat ik mij kan voorstellen als je 8 uur gaat vliegen maar bij korte reizen tamelijk overboden lijkt. Bovendien kan een kind ook met hoofd op jouw schoot liggen en met benen op eigen stoel als het wil slapen/relaxen.
dinsdag 23 juli 2019 om 12:05
Ik was gisteren wel blij dat ik geen kleine kinderen meer heb. Wij hadden onze aansluiting gemist en hebben van 12 tot 19 uur op de luchthaven rondgehangen omdat de bagage wel ergens was maar niemand wist precies waar. Er waren ook mensen met kleine kinderen die we tegenkwamen bij de vier verschillende infodesks, en die waren echt niet meer gezellig.