vliegticketprijs / hostel in Split

25-03-2012 15:12 4 berichten
Goedemiddag,

Voor het nichtje van mijn vriend wil ik graag het volgende uitzoeken.

Wij moeten voor haar een vliegticket naar Split boeken.

Ben er al achter dat transavia het goedkoopst is (Rotterdam Airport > Split).

Komen er nog kosten bij het geadverteerde bedrag, of is dat niet meer zo? Zo ja, hoeveel ongeveer?

Heb je voor het online boeken ook een paspoortnummer nodig?

Verder zou ik graag een goede tip krijgen voor een hostel in Split voor één nacht, daarna gaat ze op een zeiltocht.

(als je je afvraagt waarom IK dat allemaal uitzoek : het nichtje is een Nieuw-Zeelandse, ze is momenteel in Canada en komt in juni even in Nederland om de familie op te zoeken. Daarna gaat ze dus naar Croatie.)

Bedankt voor jullie antwoorden, tips en adviezen, mede namens Amanda,

Beter Laat.
Als ze met 'n prijsvechter vliegt, let dan op de toegestane hoeveelheid bagage. Neem aan dat ze niet met 'n tasje van 15 kilo de hele wereld over vliegt. Boek dan beter vooraf extra kilo's, dan is het goedkoper dan op het vliegveld bij moeten betalen.
En laat haar via tripadvisor.com zoeken op accommodatie in Split. Neem aan dat als ze de hele wereld overvliegt om te reizen, ze daar wel bekend mee is.
Alvast dank Elninjoo!

Ik weet wel dat we kunnen zoeken via internet, maar ik zou het leuk vinden als ik een echte tip krijg van iemand die er geweest is. Ze heeft nog niet veel gereisd in haar leven hoor.

Alleen naar Canada was de eerste grote stap, ze is 21, geloof ik. En het gaat stap-voor-stap.....!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven