Voorprettopic Nepal

07-07-2025 16:44 51 berichten
Een lang gekoesterde wens gaat in vervulling: volgend jaar oktober ga ik naar Nepal, met dochter :yes:

Nou ben ik tot nu toe niet verder gekomen dan Schotland en Corsica, en daar ben ik toen op de bonnefooi heen gegaan dus ik heb geen flauw idee van het boeken van Verre Reizen :lol: Zelf dacht ik daarom dat het voor mij handiger is om een reis in elkaar te laten zetten door een organisatie, maar misschien denken jullie daar wel heel anders over.

Ik wil in ieder geval Bhaktapur bewonderen, chillen in Pokhara, de zon onder zien gaan (of op zien komen, wat was het ook weer) boven de Himalaya in Nagarkot en op berenjacht in Chitwan, en ik zou graag een klooster bezoeken ergens. Een trekking lijkt me ook gaaf, maar dan wel een korte, eenvoudige trekking want ik ben absoluut niet van plan om me overmatig in te spannen.

Iemand tips?

Tips tegen vliegangst zijn ook meer dan welkom, want ik schijt nu al zeven kleuren dat ik over 15 maanden meer dan 12 uur in een vliegtuig moet gaan zitten :mrgreen:

Oh ja, en budget: 2500 euro pp. exclusief die vermaledijde vlucht. Voor wat betreft de duur van de onderneming ben ik redelijk flexibel maar ik dacht zelf twee of drie weken.
Alle reacties Link kopieren Quote
[...]
moderatorviva wijzigde dit bericht op 29-08-2026 11:54
Reden: Quote en reactie verwijderd
98.32% gewijzigd

Anonymous
Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn

Terug naar boven