Vraag over Airbnb

22-08-2019 17:36 20 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik slaap op mijn doorreis een nachtje bij een airBnB. Ik slaap bij zogezegd een superhost, hij heeft in een jaar of 3 25 recensies. Allen 5 sterren. Slaapkamer is prima, alleen .... er zit geen sleutel op de deur. Hij zei dat ik de sleutel kan vragen, maar staat dat niet raar?

Sorry voor de misschien ietwat domme vraag, maar ik heb nog niet heel veel ervaring met Airbnbs...
Hij zegt toch dat het kan, dus waarom is dat dan raar? Gewoon doen.

Vraag me wel af wat dat dan voor een slot is, als er geen sleutel op de deur zit, zoals aangegeven. Een hangslot of zo?
Alle reacties Link kopieren
gizzmo-returns schreef:
22-08-2019 17:38
Hij zegt toch dat het kan, dus waarom is dat dan raar? Gewoon doen.

Vraag me wel af wat dat dan voor een slot is, als er geen sleutel op de deur zit, zoals aangegeven. Een hangslot of zo?
Gewoon een slot zonder sleutel.

Ja, kweet niet. Misschien dat ik dan truttig ofzo overkom.
Ik zou 'm vragen.
ontbijtkoekje schreef:
22-08-2019 17:40
Gewoon een slot zonder sleutel.

Ja, kweet niet. Misschien dat ik dan truttig ofzo overkom.
Nou en? Jij bent een betalende gast en de klant is koning. Who cares wat hij denkt, je ziet die vent nooit meer.
Ik snap 't niet zo goed. Hij geeft aan dat je de sleutel kan vragen, maar jij vraagt je dan weer af of het raar is als je dat doet?
En dan zit er toch gewoon een slot op de deur, alleen moet je even om een sleutel vragen?

Ik snap je overwegingen allemaal niet zo goed? Waarom zou om iets praktisch vragen iets truttigs kunnen zijn?
Alle reacties Link kopieren
Bedoel je dan dat er geen sleutel in het slot zit, maar dat hij die wel even voor je kan pakken als je dat prettiger vind?

Ik kan me voorstellen dat hij de sleutel er niet standaard in laat zitten, want zo kan je hem ook niet kwijtraken (door bijvoorbeeld slordigheid van logees).