vrijdag is het zo ver!!
woensdag 31 oktober 2012 om 17:02
ik ben ook in 4 x afgereden, (nog niet zo lang geleden, van de zomer) ik heb nogal wat faalangst. kon prima rijden maar die faalangst zat me 3 x erg in de weg.
ik heb ook een aantal x faalangstexsamen gehad, dat duurt langer, is wat rustiger en je krijgt een examinator die speciaal getraind daarop is.
wat mijn fout was dat ik 3x veel te voorbereid was en ook veel te veel mijn best deed. de 4e x realiseerde me dat als ik 'gewoon' rijd ik prima rijd. mijn tip is dus: niet overdreven je best gaan doen maar gewoon rijden hoe je altijd rijd. Ik had trouwens de laatste x mijn instructeur ook niet mee, werd alleen maar nerveuzer door hem, hihihi.
oww en niet na 1 fout een kwartier boos op jezelf zijn en/of gaan piekeren.
door deze 2 dingen was ik de 4e x totaal ontspannen en ging het helemaal goed.
succes!!
ik heb ook een aantal x faalangstexsamen gehad, dat duurt langer, is wat rustiger en je krijgt een examinator die speciaal getraind daarop is.
wat mijn fout was dat ik 3x veel te voorbereid was en ook veel te veel mijn best deed. de 4e x realiseerde me dat als ik 'gewoon' rijd ik prima rijd. mijn tip is dus: niet overdreven je best gaan doen maar gewoon rijden hoe je altijd rijd. Ik had trouwens de laatste x mijn instructeur ook niet mee, werd alleen maar nerveuzer door hem, hihihi.
oww en niet na 1 fout een kwartier boos op jezelf zijn en/of gaan piekeren.
door deze 2 dingen was ik de 4e x totaal ontspannen en ging het helemaal goed.
succes!!
woensdag 31 oktober 2012 om 18:14
quote:Eindeloos schreef op 31 oktober 2012 @ 17:41:
kijken, kijken, kijken,kijken,kijken, kijken, kijken enz.
Veel succes!!
Deze, zelfs als je het voor je gevoel overdreven is.
En hou de gedachte vast, dat je ewoon goed rijdt. En de eerste keer zakken is trouwens geen schande, ook een fijn idee toch?
kijken, kijken, kijken,kijken,kijken, kijken, kijken enz.
Veel succes!!
Deze, zelfs als je het voor je gevoel overdreven is.
En hou de gedachte vast, dat je ewoon goed rijdt. En de eerste keer zakken is trouwens geen schande, ook een fijn idee toch?
woensdag 31 oktober 2012 om 19:22