vrijdag is het zo ver!!

31-10-2012 16:42 20 berichten
Alle reacties Link kopieren
Vrijdag mag ik dan EINDELIJK mijn auto examen doen, afrijden!

Ik heb er vertrouwen in en ik kijk en rij goed.

Heeft iemand nog handige tips voor het examen?

En zijn jullie meteen geslaagd?
Geen tips (zelf geen rijbewijs) maar succes!
het is wat het is
Ik slaagde (in 1x) en vond het eigenlijk wel een ontspannen ritje. Denk ook, dat het daardoor zo goed ging, ik was echt heel relaxet.
Neem je instructeur mee op de achterbank! Mocht het ondenkbare ( ) gebeuren en je zakt, dan weet hij precies waar hij nog met aan moet werken! Ik ga duimen vrijdag!!
Ja ik neem hem ook mee!

Hij is ook een goed persoon die mij rustig kan maken omdat ik vrijdag denk ik heeeeeel zenuwachtig ben.

Dankjewel
Eet 3 bananen vlak voor je examen Schijnt 1 of ander stofje in te zitten waar je rustig van wordt/ blijft.

Misschien is het een fabeltje, maar bij mij heeft het geholpen en heb mijn rijbewijs toen eindelijk behaald. (4x afgereden)
Ik wilde mijn instructeur juist niet mee.

Ik heb een hele relaxte autorit gemaakt met alleen de examinator en hij babbelde vrolijk over mijn kind en mijn leven en voordat ik het doorhad stond ik alweer bij het CBR.

Ik was in 1x geslaagd.
ik ben ook in 4 x afgereden, (nog niet zo lang geleden, van de zomer) ik heb nogal wat faalangst. kon prima rijden maar die faalangst zat me 3 x erg in de weg.

ik heb ook een aantal x faalangstexsamen gehad, dat duurt langer, is wat rustiger en je krijgt een examinator die speciaal getraind daarop is.

wat mijn fout was dat ik 3x veel te voorbereid was en ook veel te veel mijn best deed. de 4e x realiseerde me dat als ik 'gewoon' rijd ik prima rijd. mijn tip is dus: niet overdreven je best gaan doen maar gewoon rijden hoe je altijd rijd. Ik had trouwens de laatste x mijn instructeur ook niet mee, werd alleen maar nerveuzer door hem, hihihi.

oww en niet na 1 fout een kwartier boos op jezelf zijn en/of gaan piekeren.

door deze 2 dingen was ik de 4e x totaal ontspannen en ging het helemaal goed.

succes!!
Waar ga je heen?
Ik had een stuuringreep maa ben toch in 1x geslaagd (had ff een paaltje niet gezien) :p. Dus ook als er wat gebeurt lekker rustig blijven doorrijden.
En ik heb het idee dat de instructeur wil merken dat je je op je gemak voelt, niet bang bent enz. Dus niet ieder detail zoals het boekje (wel zoveel mogelijk) maar zelfverzekerd en op je gemak door de straten cruisen.
ik had een kleine remingreep, maar ben ook in 1 keer geslaagd.

Ik blef heeeeeeel langzaam doorrollen naar een auto die achteruit inparkeerde....

Heel veel succes en plezier vrijdag!
kijken, kijken, kijken,kijken,kijken, kijken, kijken enz.

Veel succes!!
Ontbijt: Een Smoothie banaan Lunch: Een cracker/avocado en guinoa salade Diner:57 pizza broodjes,13 donuts,2 bakken gefrituurde kipkluif, 9 Rosé
Succes! Gaat je lukken! (Ook 1x).
Heb mijn rijbewijs nog in het theorie aankruis tijdperk behaald.

In die tijd kreeg je geen reis aangeboden als je je rijbewijs haalde

Veel succes vrijdag.
quote:Eindeloos schreef op 31 oktober 2012 @ 17:41:

kijken, kijken, kijken,kijken,kijken, kijken, kijken enz.

Veel succes!!

Deze, zelfs als je het voor je gevoel overdreven is.

En hou de gedachte vast, dat je ewoon goed rijdt. En de eerste keer zakken is trouwens geen schande, ook een fijn idee toch?
Heel veel succes Dessy!!!
Soms vind ik het kijken echt heel overdreven.

Als je rechts afslaat is het vaak logisch dat er niemand tussen zit als je gewoon alleen daar rijd.. maar goed.

Ik ga proberen echt goed te kijken.

Heel soms vergeet ik nog wel is een fietspad.
en?
Gezakt, helaas door heel stomme foutjes die denk ik door de zenuwen kwamen.

Zag paar keer een auto niet en een fietser en hield niet genoeg volgafstand..

Over drie weken weer een herexamen maar het vertrouwen is weer helemaal weg

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven