vrijwilligerswerk Amauta

05-07-2012 00:35 7 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ben ik nog een keer ;) Ik ga over 3 maanden starten met mijn vrijwilligerswerk in Buenos Aires. Heeft iemand van Amauta gehoort? Ik heb via hun dit geregeld en heb er super veel zin in, maar ik hoor graag wat meer verhalen over hun.

En wat tips over het leven in Buenos Aires zijn ook altijd welkom! Barretjes, taxis, bussen, leuke shoppingscenters, Buenos Aires is mijn eind bestemming dus het is leuk wanneer ik daar ff kan shoppen alvorens naar Nederland te gaan!
Ga je ook nog rondreizen door Argentinie? Dat lijkt me persoonlijk 'n stuk interessanter dan de hele tijd op één plaats blijven.
Over 2 weken hoop ik Argentinië vanuit Bolivia in te reizen en om dan vervolgens in 2.5 maand naar Buenos Aires te reizen. Ik heb een reis uitgestippeld met reizen en in Cusco en Buenos Aires blijf ik een paar weken.

Dus ja, zeker ook reizen! Als je nog tips hebt zijn ze altijd welkom!
Ik ben zelf nog niet in Argentinie geweest, maar wel bij de Iguazu watervallen (grens Brazilie/Argentinie) Die zijn echt de moeite waard! Mooier dan Vic Falls in Zambia vind ik persoonlijk.

Zelf zou ik vooral naar het zuiden reizen, mooie landschappen en bergen. En een paar dagen naar 'n ranch gaan. Steden ben ik na 'n dag of 3 wel zat.
Ik ben ook absoluut geen stedenmens. Zijn er goede wandeltochten in het Zuiden van Argentinië te doen? Of nog een rivier om te raften? Het wordt zomer zo gauw ik in Argentinië aan ga komen dus waarschijnlijk mooi weer voor wandeltochten of watersport!

Laat me weten waar je geweest bent
Hoi sharonforrest, ik ben ook geen stedenmens, maar Buenos Aires is toch wel heel fijn hoor!

Een van de mooiste, prettigste steden die ik ken.

In Palermo kun je je flink uitleven tijdens het shoppen (mooie winkels!) maar ik vond met name de wijken Recoleta en San Telmo erg mooi en relaxed. Daar heb je ook zat kleine, leuke restaurantjes en koffiebarretjes zonder de toeristenmassa in Palermo.

Toevallig toen wij in BA waren kwamen we ineens midden in de Gay Parade te terecht!
Als je geen stedenmens bent, waarom wil je dan 'n paar weken in Buenos Airos blijven? Zou dan eerder voor bed & board gaan werken op 'n gauchoranch ofzo, lekker in de natuur met ruimte om je heen.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven