Waar te koop?
dinsdag 29 mei 2012 om 19:49
Waar je al niet aan denkt. Zo ff nieuws kijken, ah aardbeving in italie.
Wauw wat een mooie tent.
Euh ja joh. Tuurlijk, dat was ook het eerste wat ik dacht.
Sarcasme uit.
Ja ik weet wel waar je dat soort tenten kan kopen, en als je had gegoogled op een grote tentenboer dan zie je er een heleboel.
Had je zelf ook kunnen bedenken.
Wauw wat een mooie tent.
Euh ja joh. Tuurlijk, dat was ook het eerste wat ik dacht.
Sarcasme uit.
Ja ik weet wel waar je dat soort tenten kan kopen, en als je had gegoogled op een grote tentenboer dan zie je er een heleboel.
Had je zelf ook kunnen bedenken.
dinsdag 29 mei 2012 om 21:37
Ik vind dit een heel merkwaardige vraag voor iemand die onlangs nog compleet uit z'n plaat ging toen hem/haar ter ore was gekomen dat er op de thuiszorg bezuinigd zou gaan worden.
Of is TO een schoolvoorbeeld van een NIMBY en is leed van anderen alleen maar iets om rekening mee te houden als het geliefden aangaat en wil TO leed niet zien als het anderen betreft? Waardoor het enige dat aan die reportage opviel, de tenten waren die zo lekker efficiënt over kwamen en wellicht handig voor de komende vakantie?
Of is TO een schoolvoorbeeld van een NIMBY en is leed van anderen alleen maar iets om rekening mee te houden als het geliefden aangaat en wil TO leed niet zien als het anderen betreft? Waardoor het enige dat aan die reportage opviel, de tenten waren die zo lekker efficiënt over kwamen en wellicht handig voor de komende vakantie?
woensdag 30 mei 2012 om 17:43
Ach misschien probeerde ze alleen maar om ons uit de tent te lokken?
Gebruikten ze in Ter Apel niet dezelfde tenten? Misschien dat je dan daar goedkoop eenzelfde tent kan scoren. (Heb daar zelf totaal niet opgelet, aangezien ik èn al een goede tent heb èn mijn gedachte in beide gevallen zeker niet bij een vakantie liggen.
Gebruikten ze in Ter Apel niet dezelfde tenten? Misschien dat je dan daar goedkoop eenzelfde tent kan scoren. (Heb daar zelf totaal niet opgelet, aangezien ik èn al een goede tent heb èn mijn gedachte in beide gevallen zeker niet bij een vakantie liggen.
woensdag 30 mei 2012 om 22:47
Werkelijk? Waarom ga je dan niet in op vragen die er gesteld worden? Niet alleen of persé op dit topic, maar ook op je andere topics. Je komt minstens wat apart over, wat an sich natuurlijk helemaal prima is, maar iedere poging om je beter te begrijpen negeer jij compleet. Het enige dat je lijkt te doen is olie op het vuur (proberen te) gooien. En en passant nog even wat mensen tegen de schenen schoppen (en wees gerust: daar vallen wat mij betreft bovenstaande opmerkingen niet onder hoor, ik kan wel wat hebben).