waarheen 23 augustus

19-08-2010 10:06 37 berichten
Alle reacties Link kopieren
Heb je net gepland om een leuk dagje weg te gaan, wordt het maandag dus een partij rotweer:S

Kan zelf een hoop bedenken voor anderen, maar voor mezelf vind ik het zo lastig..

Ik wil dus een dagje weg met mn vriend (ik 23, hij 25), waarbij we niet langer dan 2,5/3 uur willen rijden vanaf Alkmaar. Het liefst ook nog eens niet over Amsterdam, dus via de afsluitdijk of via Enkhuizen.

Iemand nog een goed idee?
Een tour ritje maken met de auto? Als je toch richting Duitsland wilt gewoon allerlei binnendoorweggetjes nemen en ergens lekker lunchen op de heenweg en op de terugweg ergens een leuk restaurantje meepakken.

( lekkere cd's mee in de auto en wat lekkere kleine hapjes, fototoestel en ergens uitstappen en leuke foto's van elkaar maken )
heb net ff kazemattenmuseum gegoogled, maar die is dus dicht op maandag:S

Dat rondrijden klinkt idd wel leuk, nog leuke plaatsen waar we dan wel ff langs/door moeten?
Ik zou zeggen; Ga naar het Kazemattenmuseum in Kornwerderzand..(waar? Aan het eind van de afsluitdijk) Het is toch al rotweer. Kun je lekker de bunkers uit de 2e WO bekijken.

Ik ging er een keertje heen met mooi weer, en dat kan ik je niet aanraden....zonde, maarja, als het toch al pokkeweer is, maakt dat natuurlijk niet meer uit...

Hvm
Mosterd merk ik al
die is dicht dan hvm, op woensdag, zaterdag en zondag geopend, niet op maandag:S
quote:marisje23 schreef op 19 augustus 2010 @ 11:01:

heb net ff kazemattenmuseum gegoogled, maar die is dus dicht op maandag:S

Dat rondrijden klinkt idd wel leuk, nog leuke plaatsen waar we dan wel ff langs/door moeten?Geen idee welke plaatsen jullie leuk vinden, maar kan je niet een kaart kopen en van het weekend lekker kneuterig samen een route uitstippelen?
De meeste musea in Nederland zijn gesloten op maandag.
haha, zit net toevallig op google te kijken wat ongeveer 2 en half uur rijden is, en dat ff allemaal gemarkeerd. Mag mn vriend vanavond gaan kijken wat hem leuk lijkt, en dan gewoon bordjes onderweg volgen als we iets leuks zien ofzow..

zit zelf ondertussen ook te kijken voor leuke parken die redelijk overdekt zijn of waar binnen ook leuke dingen zijn. Kwam net bij taman indonesia, iemand ooit geweest?
Lekker eten + drinken kopen en van je slaapkamer een picknick plek maken, inc muziek, massage olie, kaarsjes, en de hele dag lekker in bed neuken liggen.
Wij hebben allemaal last van Jouw stemmingswisselingen !
XD, daar hebben we het geduld niet voor Boro.. vallen we gegarandeerd in slaap:P
quote:DeWareJacoba schreef op 19 augustus 2010 @ 10:32:

Kom naar mij, ik ben dan nl. jarig

Neem ik gebakkies mee goed?

hahaha wat grappig van mezelf.
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
Een schuit huren in Broek op Langedijk(27,50 p.u.) en dan een bezoek aan de Broekerveiling?

Ik vond het kneuterig maar toch erg leuk

Sorry,rotweer,niet goed gelezen

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven