wandelen midden Schotland

17-08-2019 20:18 5 berichten
Alle reacties Link kopieren
Jaren terug hebben we een wandelvakantie gedaan in Schotland. Wat ik me kan herinneren waren het vooral paadjes de berg op en aan de andere kant eraf of dezelfde weg terug. in Wales hebben we zalig kleine rondjes kunnen lopen. Nu ben ik op zoek naar zo'n zelfde gebies in midden Schotland. Zaten wij toendertijd gewoon op een verkeerde plek en is dit ook in Schotland te doen of zijn hier alleen lange afstands wandelingen?
Misschien handig om te vertellen wat jij onder kleine rondjes verstaat.

Is dat 5 of 40 kilometer.
idd rondjes van zo'n 10 km soms 15 km.
Ik zou de eilanden op gaan! Wij hebben vorig jaar op de Buiten-Hebriden mooi kunnen wandelen. Gecombineerd met eilandhoppen heb je dan denk ik ongeveer wat je zoekt. Je moet wel mazzel hebben met het weer...
liever een leuke hond in een restaurant dan zeurende kinderen
Op deze site vind je heel veel wandelingen in Schotland, kan je mooi puzzelen waar je dit kan doen: https://www.walkhighlands.co.uk/

Oh ja, de bogfactor moet je op zijn Schots interpreteren. Bij drie moet je echt goede waterdichte schoenen of laarzen aan. Zo ook de moeilijkheid van de wandeling, ergens halverwege de moeilijkheid loop je al niet meer over paden maar moet je zelf navigeren.
thistle wijzigde dit bericht op 17-08-2019 21:45
Reden: Aanvulling
49.62% gewijzigd

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven