wandelen midden Schotland
zaterdag 17 augustus 2019 om 20:18
Jaren terug hebben we een wandelvakantie gedaan in Schotland. Wat ik me kan herinneren waren het vooral paadjes de berg op en aan de andere kant eraf of dezelfde weg terug. in Wales hebben we zalig kleine rondjes kunnen lopen. Nu ben ik op zoek naar zo'n zelfde gebies in midden Schotland. Zaten wij toendertijd gewoon op een verkeerde plek en is dit ook in Schotland te doen of zijn hier alleen lange afstands wandelingen?
zaterdag 17 augustus 2019 om 21:38
zaterdag 17 augustus 2019 om 21:40
Op deze site vind je heel veel wandelingen in Schotland, kan je mooi puzzelen waar je dit kan doen: https://www.walkhighlands.co.uk/
Oh ja, de bogfactor moet je op zijn Schots interpreteren. Bij drie moet je echt goede waterdichte schoenen of laarzen aan. Zo ook de moeilijkheid van de wandeling, ergens halverwege de moeilijkheid loop je al niet meer over paden maar moet je zelf navigeren.
Oh ja, de bogfactor moet je op zijn Schots interpreteren. Bij drie moet je echt goede waterdichte schoenen of laarzen aan. Zo ook de moeilijkheid van de wandeling, ergens halverwege de moeilijkheid loop je al niet meer over paden maar moet je zelf navigeren.
thistle wijzigde dit bericht op 17-08-2019 21:45
Reden: Aanvulling
Reden: Aanvulling
49.62% gewijzigd