Wat te doen in Drenthe?
dinsdag 30 oktober 2012 om 20:19
Wij gaan as weekend naar Drenthe, en wij vroegen ons af wat er zoal allemaal te doen is? We gaan naar het dorpje swiggelte. Heb er veel zin in. We zijn met vier volwassenen.
Hebben jullie leuke uitjes en of tips?
Heb natuurlijk wel even op internet gekeken, maar niet echt iets bijzonders gevonden. Heb liever tips van mensen uit de buurt.
Alvast bedankt!
Hebben jullie leuke uitjes en of tips?
Heb natuurlijk wel even op internet gekeken, maar niet echt iets bijzonders gevonden. Heb liever tips van mensen uit de buurt.
Alvast bedankt!
dinsdag 30 oktober 2012 om 20:35
quote:remedialteacher schreef op 30 oktober 2012 @ 20:27:
Boomkronenpad in Borger lopen!
Dit deden wij een paar weken terug ook, wat een deceptie! Vond het echt zwaar tegenvallen, maar misschien had ik er wel teveel van verwacht.
Je kunt daar wel mooie wandelingen maken.
Daarnaast hebben wij gewinkeld in Assen, was wel leuk.
Boomkronenpad in Borger lopen!
Dit deden wij een paar weken terug ook, wat een deceptie! Vond het echt zwaar tegenvallen, maar misschien had ik er wel teveel van verwacht.
Daarnaast hebben wij gewinkeld in Assen, was wel leuk.
dinsdag 30 oktober 2012 om 20:36
High tea in Westerbork of Spier
Bossen bij Dwingelderveld
Dwingeloo of Diver zijn prachtige plaatsjes!
Shoppen in Hoogeveen, Assen of Groningen
schaapskooi bij Ruinen bezoeken
Pretpark Appelscha
Dierentuin Emmen
Kamp Westerbork
Drenthe is mooi hoor! Waar woon iij? Ik wilde soms dat we wat dichter bij de zee wonen, maar ik hoef nooit meer uit Drenthe!
Bossen bij Dwingelderveld
Dwingeloo of Diver zijn prachtige plaatsjes!
Shoppen in Hoogeveen, Assen of Groningen
schaapskooi bij Ruinen bezoeken
Pretpark Appelscha
Dierentuin Emmen
Kamp Westerbork
Drenthe is mooi hoor! Waar woon iij? Ik wilde soms dat we wat dichter bij de zee wonen, maar ik hoef nooit meer uit Drenthe!
dinsdag 30 oktober 2012 om 20:54
quote:Tallulah schreef op 30 oktober 2012 @ 20:35:
[...]
Daarnaast hebben wij gewinkeld in Assen, was wel leuk.Vond ik ook! Echt afzetterij eigenlijk. Stelde niks voor. Ga dan inderdaad een wandeling maken, ze hebben daar verschillende routes.
[...]
Daarnaast hebben wij gewinkeld in Assen, was wel leuk.Vond ik ook! Echt afzetterij eigenlijk. Stelde niks voor. Ga dan inderdaad een wandeling maken, ze hebben daar verschillende routes.