Weekend Amsterdam
vrijdag 22 oktober 2010 om 13:31
Hallo, Ik krijg binnenkort een vriendin uit het buitenland op bezoek en we gaan een weekend naar Amsterdam. Welk gebied kunnen jullie aanraden om te overnachten? Nog niet zo lang geleden ben ik er een weekend geweest, toen verbleef ik in de buurt van het Leidseplein. Maar ik vond het een beetje (te) rustig daar voor uit te gaan. Want we willen dus uitgaan en daarna niet ver te hoeven gaan naar ons bed. Tips?
vrijdag 22 oktober 2010 om 14:26
Overigens ga ik nergens heen op een steden trip voordat ik eerst deze site gechekt heb: http://www.tripadvisor.com/
vrijdag 22 oktober 2010 om 14:37
vrijdag 22 oktober 2010 om 14:51
vrijdag 22 oktober 2010 om 15:02
Als je écht goedkoop wilt: www.couchsurfing.org
Wel op tijd regelen. Is superleuk en kost je dus niets!
Wel op tijd regelen. Is superleuk en kost je dus niets!
vrijdag 22 oktober 2010 om 15:04
Ik ken je budget natuurlijk niet maar zou niet in zo'n achenebbisj hotel gaan
zitten. Eden hotels of Nh zijn altijd wel goed. En ook in het centrum. En ja alles is op loopafstand hè. En anders pak je de tram. Het weekend van gaypride was snert weer misschien was het daarom niet zo druk. Maar overal in de rij staan is ook geen pretje lijkt me. Of heb je de rijen bij de musea nooit gezien?
zitten. Eden hotels of Nh zijn altijd wel goed. En ook in het centrum. En ja alles is op loopafstand hè. En anders pak je de tram. Het weekend van gaypride was snert weer misschien was het daarom niet zo druk. Maar overal in de rij staan is ook geen pretje lijkt me. Of heb je de rijen bij de musea nooit gezien?