Weekend Parijs Cadeau doen (TIPS AUB)

22-09-2013 13:13 7 berichten
Alle reacties Link kopieren
In december zijn mijn ouders 25 jaar getrouwd nu wil ik graag met mijn zusje een weekendje parijs cadeau geven.

Maar ik weet niet zo goed hoe ik het allemaal moet regelen wil graag namelijk alles in 1 pakket zeg maar dus hotel +ontbijt en de reis ernaartoe met bv de thalys.

Iemand nog tips hoe ik dit het beste kan aanpakken?

En ook tips voor een goed hotel in Parijs waarvan je ook goed de stad kan ontdekken met openbaar vervoer.

Mag maximaal 350 euro kosten.
Ga kijken wat in de door jou gewenste periode de Thalys kost. Zoek via een site een leuk hotel met ontbijtbuffet. Als je dat alles gaat redden onder de 350,- (ik betwijfel het, de Thalys is duur) dan boek je allebei.

Maak een leuke kaart, koop een reisgidsje Parijs, leuk papiertje er omheen en jullie lieve cadeau is klaar.
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
Ik zou trouwens niet rond kerst zoeken, dan is alles duur.

Of ga naar een good-old reisbureau en vraag of zij iets hebben binnen jullie budget.

Vliegen is helemaal geen optie? Er gaan genoeg low-cost maatschappijen heen.
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
Vraag je ouders welk weekend zij kunnen want e.a. is vaak op basis van reservering. Koop dan via de NS de treinkaarten online of via een loket.

Heb je hier wat aan mbt Hotel: http://travel.groupon.nl/26558331 (let wel op de voorwaarden).

Goedkope hotel vind je ook via www.trivago.com

Eventueel zou je ook een appartement kunnen huren via particulieren zie www.wimdu.nl

Busreisjes Parijs zijn vaak goedkoper.
This user may use sarcasm and cynicism in a way you are not accustomed to. You might suffer severe mental damage.
Denk dat vliegen goedkoper is.
Goed hotel : campanile Bastille! Mijn nicht werkt daar en is een prima hotel op een goed locatie. Metrostation om de hoek en leuke restaurantjes enzo ook. En er spreekt dus iemand nederlands, altijd handig
Soms is de bus echt stukken goedkoper en afhankelijk waar je woont komen de treinkaartjes van je vertrekstation naar AMS, schiphol of r dam er nog bij v.v.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven