Weekend Parijs Cadeau doen (TIPS AUB)
zondag 22 september 2013 om 13:13
In december zijn mijn ouders 25 jaar getrouwd nu wil ik graag met mijn zusje een weekendje parijs cadeau geven.
Maar ik weet niet zo goed hoe ik het allemaal moet regelen wil graag namelijk alles in 1 pakket zeg maar dus hotel +ontbijt en de reis ernaartoe met bv de thalys.
Iemand nog tips hoe ik dit het beste kan aanpakken?
En ook tips voor een goed hotel in Parijs waarvan je ook goed de stad kan ontdekken met openbaar vervoer.
Mag maximaal 350 euro kosten.
Maar ik weet niet zo goed hoe ik het allemaal moet regelen wil graag namelijk alles in 1 pakket zeg maar dus hotel +ontbijt en de reis ernaartoe met bv de thalys.
Iemand nog tips hoe ik dit het beste kan aanpakken?
En ook tips voor een goed hotel in Parijs waarvan je ook goed de stad kan ontdekken met openbaar vervoer.
Mag maximaal 350 euro kosten.
zondag 22 september 2013 om 13:16
Ga kijken wat in de door jou gewenste periode de Thalys kost. Zoek via een site een leuk hotel met ontbijtbuffet. Als je dat alles gaat redden onder de 350,- (ik betwijfel het, de Thalys is duur) dan boek je allebei.
Maak een leuke kaart, koop een reisgidsje Parijs, leuk papiertje er omheen en jullie lieve cadeau is klaar.
Maak een leuke kaart, koop een reisgidsje Parijs, leuk papiertje er omheen en jullie lieve cadeau is klaar.
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
zondag 22 september 2013 om 13:18
zondag 22 september 2013 om 13:19
Vraag je ouders welk weekend zij kunnen want e.a. is vaak op basis van reservering. Koop dan via de NS de treinkaarten online of via een loket.
Heb je hier wat aan mbt Hotel: http://travel.groupon.nl/26558331 (let wel op de voorwaarden).
Goedkope hotel vind je ook via www.trivago.com
Eventueel zou je ook een appartement kunnen huren via particulieren zie www.wimdu.nl
Busreisjes Parijs zijn vaak goedkoper.
Heb je hier wat aan mbt Hotel: http://travel.groupon.nl/26558331 (let wel op de voorwaarden).
Goedkope hotel vind je ook via www.trivago.com
Eventueel zou je ook een appartement kunnen huren via particulieren zie www.wimdu.nl
Busreisjes Parijs zijn vaak goedkoper.
This user may use sarcasm and cynicism in a way you are not accustomed to. You might suffer severe mental damage.