weekendje Gent
dinsdag 25 september 2012 om 11:29
Gent is één en al bezienswaardigheid!
Wat leuk is is een sneukeltocht door de stad. Toevallig 2 weken geleden nog gedaan. Sneukelen staat voor snoepen. Je krijgt dan een rondleiding door de stad met allerlei leuke verhalen ( dus niet de droge jaartallen enzo, maar echt met humor) en je krijgt dan lekkere hapjes die typische gents zijn op bepaalde plekken. Wij hadden een leuke gids, die komische grappen maakte, op zijn Belgisch. Lekker droog. En hij was zelf ook nog eens een smakelijk hapje
Of een rondvaart: heel toeristish, maar op zich wel leuk.
Leuke restaurantjes heb je rond het patersgat. Waar dat is leer je wel tijdens de tocht
Veel plezier, het is een prachtige stad! Ook als je onvoorbereid gaat.
Wat leuk is is een sneukeltocht door de stad. Toevallig 2 weken geleden nog gedaan. Sneukelen staat voor snoepen. Je krijgt dan een rondleiding door de stad met allerlei leuke verhalen ( dus niet de droge jaartallen enzo, maar echt met humor) en je krijgt dan lekkere hapjes die typische gents zijn op bepaalde plekken. Wij hadden een leuke gids, die komische grappen maakte, op zijn Belgisch. Lekker droog. En hij was zelf ook nog eens een smakelijk hapje
Of een rondvaart: heel toeristish, maar op zich wel leuk.
Leuke restaurantjes heb je rond het patersgat. Waar dat is leer je wel tijdens de tocht
Veel plezier, het is een prachtige stad! Ook als je onvoorbereid gaat.
dinsdag 25 september 2012 om 11:52
quote:helena2 schreef op 25 september 2012 @ 11:29:
Gent is één en al bezienswaardigheid!
Wat leuk is is een sneukeltocht door de stad. Toevallig 2 weken geleden nog gedaan. Sneukelen staat voor snoepen. Je krijgt dan een rondleiding door de stad met allerlei leuke verhalen ( dus niet de droge jaartallen enzo, maar echt met humor) en je krijgt dan lekkere hapjes die typische gents zijn op bepaalde plekken. Wij hadden een leuke gids, die komische grappen maakte, op zijn Belgisch. Lekker droog. En hij was zelf ook nog eens een smakelijk hapje
Of een rondvaart: heel toeristish, maar op zich wel leuk.
Leuke restaurantjes heb je rond het patersgat. Waar dat is leer je wel tijdens de tocht
Veel plezier, het is een prachtige stad! Ook als je onvoorbereid gaat.Het is het patershol, niet het patersgat!
Gent is één en al bezienswaardigheid!
Wat leuk is is een sneukeltocht door de stad. Toevallig 2 weken geleden nog gedaan. Sneukelen staat voor snoepen. Je krijgt dan een rondleiding door de stad met allerlei leuke verhalen ( dus niet de droge jaartallen enzo, maar echt met humor) en je krijgt dan lekkere hapjes die typische gents zijn op bepaalde plekken. Wij hadden een leuke gids, die komische grappen maakte, op zijn Belgisch. Lekker droog. En hij was zelf ook nog eens een smakelijk hapje
Of een rondvaart: heel toeristish, maar op zich wel leuk.
Leuke restaurantjes heb je rond het patersgat. Waar dat is leer je wel tijdens de tocht
Veel plezier, het is een prachtige stad! Ook als je onvoorbereid gaat.Het is het patershol, niet het patersgat!
dinsdag 25 september 2012 om 14:09
donderdag 27 september 2012 om 10:49
En biertjes drinken bij dn dulle griet!
Wij hebben geparkeerd onder de Sint Pieter kerk, daar is het 5euro per 25uur voor het parkeren. Wij zijn vanaf daar naar ons hotel gelopen. Was iets van 10 minuten lopen maar bij ons hotel was parkeren 25 euro per dag, dus vonden wij wel de moeite.
Lunchen is trouwens heerlijk bij Simon says, gerund door backpackers. Is volgens mij ook in of bij t patershol, in die straat zijn ook leuke winkeltjes. Tevens is de markt op vrijdag heel erg leuk.
Wij hebben geparkeerd onder de Sint Pieter kerk, daar is het 5euro per 25uur voor het parkeren. Wij zijn vanaf daar naar ons hotel gelopen. Was iets van 10 minuten lopen maar bij ons hotel was parkeren 25 euro per dag, dus vonden wij wel de moeite.
Lunchen is trouwens heerlijk bij Simon says, gerund door backpackers. Is volgens mij ook in of bij t patershol, in die straat zijn ook leuke winkeltjes. Tevens is de markt op vrijdag heel erg leuk.