Weekendje weg :)

03-08-2012 12:40 14 berichten
Alle reacties Link kopieren
Iedereen, ik ben iemand die niet kan kiezen, het liefste ga ik op restaurant waar ze maar één gerecht hebben, helaas...

Ik woon aan de ene kant van België, onlangs kreeg ik een cadeautje van iemand die aan de andere kant van België woont: een weekendje (donderdagavond tot zondagmiddag) eropuit en ik moet kiezen waarheen...

De feiten: we vertrekken van die andere kant, zijnde regio Herentals, aangezien we pas na het werk vertrekken mag het maximuum een drietal uur rijden zijn. Het mag België, Nederland, Duitsland of Luxemburg zijn. Dat maakt het nog moeilijker voor me, want in mijn buurt zou ik misschien wel iets geweten hebben. Dus: iemand tips ? Er staat geen limiet op het budget en we houden van levendige dingen, mijn eerste idee was Berlijn of Parijs om maar een ideetje te geven, maar die vallen niet binnen die 3 uur...

Ik lees jullie straks of anders zondagavond, maar in ieder geval nu al: bedankt !
Normandie? Misschien iets verder maar ik vond de d-day stranden echt heel leuk!! Anders misschien naar de kust?
Budget geen probleem en binnen 3 uur vanuit Belgie.

En verder heb je geen interesses? wensen? eisen?
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
Kijk hoe ver je kunt komen in 3 uur rijden, pak een passer en zet het om Herentals heen. Dat scheelt al heel veel plaatsen. Je hebt al met al 2 volle dagen in die plaats, dus als je een grote plaats neemt in je cirkel en gaat googlen, dan kom je vast op leuke ideeën.
Waarom ga je niet gewoon lekker naar Parijs als je daar graag heen wilt? Dat is maar 3 uur en 45 min rijden. Die 45 minuten doen het hem toch ook niet?
Normandië is van hieruit al meer dan 3 uur rijden en van Herentals naar hier is het anderhalf uur en we werken tot 17 uur... Jammer en was ook al door mijn hoofd gegaan

Interesses: levendig, ik denk aan veel mensen, restaurantjes, cafeetjes,.. Een boswandeling - om maar iets te noemen - is niet aan mij besteed

De passer is alvast een héél goed idee !
Parijs... Hmm... Dit is echt mijn lievelingsstad ! De lichten, de sfeer, de mensen, sightseeing, shoppen,... 3u45 ? Ik had even moeten googlen... Maandag moet ik het laten weten, even de reactie peilen dan ook

Tips mogen echter blijven komen !
Volgens de routeplanner (heel globaal ingevuld natuurlijk) komt er die reisduur uit.
Maastricht?
Maastricht: wordt toegevoegd aan de lijst
Keulen? Is zo'n 2 uur rijden vanaf Herentals volgens google maps.
Als het budget geen bezwaar is kan ik je Hotel Amigo in Brussel aanraden. Een fantastisch vijf sterren hotel aan de Grote Markt.
Antwerpen, Brugge, Gent, Den Bosch?
quote:fernweh schreef op 03 augustus 2012 @ 12:58:

Keulen? Is zo'n 2 uur rijden vanaf Herentals volgens google maps.Keulen is echt een leuke stad! Je kunt er goed shoppen, lekker uiteten, bezienswaardigheden bekijken, mooie stadswandelingen maken etc. Ik ga er altijd graag naartoe voor een dagje / weekendje!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven