Wishlist reizen 2011

05-12-2010 17:38 22 berichten
Alle reacties Link kopieren
Waar willen jullie allemaal heen in 2011??

Geloof het of niet, ik ben nog nooit naar Parijs en Londen geweest! Ben ook pas 21 dus zo'n schande is het opzich niet.

Maar daar wil ik dus zeker heen! Wil ook graag naar Indonesië in 2011, mee met een groep om rond te reizen! Helaas zijn mijn vriendinnetjes niet zo avontuurlijk namelijk.
Wat ik echt wil:

- nog een keer naar India (zuid deze keer)

- Vietnam

- Thailand

- Zuid Afrika

- Londen (met mijn lief, gewoon omdat het zo leuk is)

Wat er waarschijnlijk ook echt gaat gebeuren:

- Turkije

- Disneyland Parijs

Maar we hopen toch echt op India voor deze zomer!
Ik wil - en ga waarschijnlijk ook - in 2011 weer naar de VS. California deze keer. Sequoia NP wil ik heel graag heen. En eigenlijk wil ook wel weer een stukje Arizona doen met een vlucht boven de Grand Canyon. De vorige keer ging dat niet door omdat vanwege 9/11 er niets vloog.
Nog in dubio: VS of Vietnam.
Macedonie!!!!!!!!!! En dat gaat gebeuren ook, ik ben er met oud&nieuw, dus ik luid het nieuwe er in.

Een echte reis op de wish list is de Trans Mongolie express, maar dat zie ik niet in 2011 gebeuren, helaas.
Ik wil naar Canada, Montana en Wyoming. Vliegticket is al geboekt.
Wij willen graag naar Mongolie... maar stellen dat even een paar jaar uit ivm onze kleine, dus het zal waarschijnlijk in het najaar de VS en Hawai worden.

Plus 1a2 weken Mallorca&Ibiza begin mei en een paar weekenden naar Berlijn.

De zomer blijven we lekker relaxt in Nederland.
.
Wat zeker gaat gebeuren is:

n lang weekend Liverpool

wat op mijn wishlist staat:

- London (gave stad, ben er al n paar x geweest, maar verveelt nooit!

- IJsland

- Australie

- Nieuw Zeeland

- USA

- Canada

maar denk dat t deze zomer iets van Terschelling wordt.....
New York !

Heb al een groot deel van de VS gezien, maar was nog nooit in The Big Apple. Ik ben binnenkort 25 jaar in dienst en krijg dan een extra maandloon en een afdelingscadeau. Daar vraag ik reisbonnen voor en dan gaan we heerlijk een paar dagen naar New York!
Geweldig NY! Afgelopen sept geweest en dat was echt al jaren een droom van mij.

Volgend jaar wil ik weer eens een relax vakantie doen en dan waarschijnlijk ergens in de carribean in november.Zit een beetje te kijken naar Barbados en wat andere eilanden daar.

Maar nov volgend jaar duurt nog zo lang dus hopelijk gaan we ook een paar dagen ergens weg en zitten te denken aan een korte wintersportvakantie in Winterberg oid.

En ik wil in juni waarschijnlijk richting Denemarken en/of Noorwegen maar daar heb ik me ook nog niet echt in verdiept.
Waar ik echt naartoe wil is: Japan!

Echt al heel lang van gedroomd en een beetje Japans aan het leren om hopelijk es in de toekomst te gaan
In 2011?

Ik weet zeker dat we naar Barcelona en Malaga zullen gaan dit jaar.

Ik hoop op Sicilie en New York of Londen. Parijs vind ik ook wel weer eens leuk.

In 2012 wil ik weer naar Azie. Thailand, Vietnam.
Ik zou graag met het vriendje willen kamperen in Europa. Lekker de vrijheid om met de auto en tent te gaan staan waar het mooi weer is en waar het gezellig is. Maar we gaan dit jaar ook een huis bouwen, dus ik weet niet of het er in zit. Nadat het huis klaar is wil ik graag gaan duiken op de Malediven.
In 2011 zou ik wel naar Canada of Peru & Bolivia willen. Weet alleen niet of het aankomend jaar gaat lukken. En anders wat dichter bij huis.
Ik zou het liefst weer naar New York gaan, maar dan nu met lief (in april was ik er alleen). Maar met een beetje geluk gaan we ook verhuizen, dus dat zal m dan niet worden. Schotland staat erg hoog op de verlanglijst, Noord-Italie ook. Maar misschien krijg ik ook die klus wel waar ik op zit te azen waarvoor ik heel Europa rond moet, dus misschien wil uiteindelijk ook wel niks anders dan thuis zijn. We zien het wel.
Hoi allemaal,

Ik heb wat reizen betreft niet zo veel wensen maar de volgende zomer zullen we hoogstwaarschijnlijk naar Australie gaan op familiebezoek. We zijn druk zoekende naar vliegtickets.

Voor de gene die zich afvragen waarom we in hemelsnaam in de zomer gaan ipv april/mei; we hebben een zoon die tegen die tijd 7 is en dus leerplichtig is.

We kunnen dus niet zomaar midden in het jaar op vakantie.

Wij zullen naar Melbourne gaan en van daar uit de familie in melbourne en omstreken bezoeken en ook dag/weektripjes maken.

Groetjes..
Hoi allemaal,

Ik heb wat reizen betreft niet zo veel wensen maar de volgende zomer zullen we hoogstwaarschijnlijk naar Australie gaan op familiebezoek. We zijn druk zoekende naar vliegtickets.

Voor de gene die zich afvragen waarom we in hemelsnaam in de zomer gaan ipv april/mei; we hebben een zoon die tegen die tijd 7 is en dus leerplichtig is.

We kunnen dus niet zomaar midden in het jaar op vakantie.

Wij zullen naar Melbourne gaan en van daar uit de familie in melbourne en omstreken bezoeken en ook dag/weektripjes maken.

Groetjes..
In 2011 staan:

Beijing (april)

Japan (Juni)

Vietnam (november) op mijn lijstje.
Ik wil dit jaar naar

- Budapest (weer terug!)

- Krakov en Warsav (vriendinnen opzoeken)

- en graag een weekje strandvakantie
Wensenlijstje? Daar staat een hele hoop op! De planning was om in het najaar van 2011 naar Australië te gaan, maar dat blijkt helaas niet meer haalbaar.

Inmiddels is de 'troostprijsreis' in plaats daarvan geboekt. In september hoop ik naar Barcelona te vliegen, daar op een cruiseschip te stappen voor een transatlantische cruise. Daar hoop ik een 2 weken Florida aan vast te plakken, alvorens ik uiteindelijk een maand na begin van de vakantie weer op Schiphol land.

Een prachtige reis, ooit een droomreis. Een combinatie van 2 reizen die ik hoog op mijn lijstje had staan. Het gaat een geweldige reis worden, maar ik zou de hele trip acuut last minute afblazen om alsnog naar Australië te gaan. Zucht, verwend kreng.
when you wish upon a star...
Wat wel gaat gebeuren denk ik:

Oostenrijk (wintersport)

(Noord) Italie (zomer)

Wensen; nog een keer naar:

Londen

Miami en/of New York

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven